اختصاص سهمیه 200 لیتری روغن برای ساکنان سیستان / افزایش سهمیه آرد در روستاهای فاقد نانوایی


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805871

محمد سرگزی از توزیع سهمیه 200 لیتری کره برای مردم سیستان خبر داد و گفت: سهمیه آرد در روستاهای فاقد نانوایی شمال استان نیز افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد سرگزی نماینده مردم سیستان در مجلس در گفتگو با عصرهامون گفت: با توجه به برودت هوا در منطقه و عدم استفاده مردم از گاز طبیعی از روز شنبه خانواده های سیستانی شارژ و 200 لیتر سهمیه نفت سفید اضطراری واریز می شود.

وی ادامه داد: همچنین 300 تن سهمیه گندم در منطقه سیستان به سرانه اضافه شد تا در روستاهای فاقد نانوایی توزیع شود. این میزان به روستاهایی تعلق می گیرد که سرانه آرد آنها کمتر از 6 کیلوگرم و به ازای هر نفر 500 گرم است. ماه.”

سرگزی گفت: تا کنون میانگین سرانه آرد ماهانه در روستاهای فاقد نانوایی هیرمند 3 کیلوگرم و 200 گرم، ضحاک 4 کیلوگرم و هامون 3 کیلوگرم و 400 گرم است.

وی افزود: با اختصاص این سهمیه گندم سرانه آرد هر روستا در روستاهای فاقد نانوایی در تمامی شهرستان های منطقه سیستان به 6 کیلوگرم و 500 گرم در ماه می رسد.

نماینده مردم سیستان در مجلس گفت: در مرحله دوم به دنبال این هستیم که سهمیه آرد خام مانند بطری گاز که در کارت روستاییان بار می شود در کارت آنها واریز شود.

وی افزود: همچنین نظارت دقیقی داریم که آیا سهمیه آرد اختصاص یافته به هر خانواده را به موقع دریافت می کنند، زیرا یکی از گلایه های مردم این است که تنها هر 4 یا 5 ماه یک کیسه آرد دریافت می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید