افزایش قیمت نان نخواهیم داشت/کنترل سهمیه آرد نانوایی ها با کارتخوان هوشمند


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889158

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: با هرگونه تخلف در چرخه توزیع آرد رسیدگی می شود و 1721 نانوایی در استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه شورای آرد و نان استان همدان گفت: قیمت نان امسال مانند مصوبه سال گذشته است و افزایش قیمتی در این زمینه نداریم..


وی افزود: آرد با قیمت قطعی و بدون افزایش قیمت بین نانوایی های سنتی توزیع می شود.


بخشدار همدان ادامه داد: تشدید بازرسی های تخصصی و برخورد با تخلفات در چرخه توزیع آرد و فروش غیرمجاز و خارج از شبکه همچنان ادامه دارد. نظارت و کنترل تعزیرات و کیت های نظارتی در مسیر توزیع آرد و شبکه های بهداشتی با محوریت هیئت آرد و نان، صمت و فرمانداران انجام می شود..


قاسمی فرزاد با بیان اینکه کارخانه تولید آرد موظف است آرد سهمیه ای را حمل و به نانوایی تحویل دهد، گفت: اگر کارخانه در حمل آرد به نانوایی ها تاخیر یا تاخیر داشته باشد تخلف محسوب می شود و سهمیه گندم این کارخانه. قطع می شود و کارخانه دیگری جایگزین آن می شود..


وی تاکید کرد: در راستای اجرای طرح هوشمند نانوایی های استان هزار و 721 نانوایی های استان با مدیریت بانک سپه به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده اند.


استاندار همدان افزود: حدود 130 نانوایی به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی که توسط دستگاه های مربوطه در حال رفع است، قادر به نصب این دستگاه نبود..


قاسمی فرزاد بیان کرد: وضعیت استان همدان در نصب دستگاه های کارتخوان هوشمند نسبت به سایر استان ها مطلوب و قابل قبول گزارش شده است..


وی گفت: اساس کار نانوایی در استان کارتخوان های جدید است و کارتخوان های قدیمی جمع آوری می شود..


قاسمی فرزاد ادامه داد: نانوایی هایی که کارت خوان هوشمند ندارند و یا بالاتر از حد مجاز ثبت نام کرده اند از سهمیه آرد آنها کاسته می شود..


استاندار همدان در پایان گفت: استانداردهای بهداشتی تولید نان باید توسط تیم های نظارتی شورای آرد و نان، صنعت و معدن و اتحادیه نانوایان بررسی و کنترل شود..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید