نصب کارتخوان هوشمند در تمامی 9000 نانوایی تهران + قیمت نان

نصب کارتخوان هوشمند در تمامی 9000 نانوایی تهران + قیمت نان

روز جدید رئیس اتحادیه نانوایان سنتی استان تهران گفت: در تمامی 9 هزار نانوایی تهران دستگاه کارتخوان هوشمند نصب می شود و پس از حذف آرد یارانه ای قیمت نان برای مردم تغییر نمی کند.

بیژن نوروزی مقدم رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران گفت: در جلسه استانداری تهران به ریاست حشمت‌العسگری معاون استاندار تهران اعلام شد که 6800 دستگاه کارت‌خوان هوشمند در نانوایی‌های تهران نصب می‌شود.

وی افزود: اتحادیه نیز اعلام کرده که آمادگی نصب دستگاه ها را دارد و برای این اقدام ملی همکاری لازم را دارد.

نوروزی مقدم گفت: آرد یارانه ای به 9 هزار نانوایی در کشور پرداخت می شود، اما در حال حاضر 6800 دستگاه کارت خوان هوشمند آماده نصب است و به گفته استاندار، کارتخوان برای سایر نانوایی ها نیز نصب می شود.

رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران ادامه داد: پس از نصب کارتخوان های هوشمند، نان با این دستگاه ها به فروش می رسد، اما با توجه به اینکه در حال حاضر آرد یارانه ای به نانوایی ها پرداخت می شود، شکل پرداخت یارانه نان انجام نمی شود. تغییر کن”

وی افزود: پس از آزاد شدن آرد نانوایی، دولت مابه التفاوت قیمت نان را به حساب نانوایی ها واریز می کند تا مردم همچنان نان را با قیمت قبلی خریداری کنند.

رئیس اتحادیه نانوایان تهران در پاسخ به اینکه آیا قیمت نان بر اساس آرد یارانه ای تغییر نمی کند، گفت: قیمت نان 1400 است و باید نرخ جدیدی به نانوایان ارائه می شد، اما همچنان به این میزان است. هیچ افزایشی در آن زمان مورد توافق قرار نگرفت. «نرخ های سال گذشته اعمال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید