نصب اولین سامانه کارتخوان هوشمند در حبازی شهرستان خلیل آباد/ ۵۴ نانوایی به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می شوند.


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881444

شعبان از نصب اولین دستگاه پوز هوشمند در نانوایی های شهرستان خلیل آباد خبر داد و گفت: در مجموع در 54 نانوایی سطح شهر دستگاه کارتخوان هوشمند نصب می شود و نانوایی ها از این طریق به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود شعبان مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس از نصب اولین دستگاه کارتخوان هوشمند در یک نانوایی در شهرستان خلیل آباد خبر داد و اظهار داشت: نصب اولین دستگاه پوز هوشمند در خبازی شهرستان خلیل آباد در حضور جمعی از کارکنان شهری

وی با بیان اینکه از امروز بر اساس طرح ترویجی و توزیع عادلانه یارانه ها، دستگاه های کارتخوان هوشمند در نانوایی های سطح شهر نصب می شود، خاطرنشان کرد: در این طرح مشتری می تواند نوع نان را به دلخواه انتخاب و محاسبه کند. قیمت از طریق دستگاه قطعا.

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد با تاکید بر اینکه قیمت نان تغییر و افزایشی نخواهد داشت و میزان آرد برای نانوایی به میزان فروش نان بستگی دارد، تصریح کرد: اجرای این طرح باعث ارتقای کیفیت نان می شود. نانوایی ها، زیرا هر کس باید یک روش خاص را دنبال کند.

وی با بیان اینکه طرح تغییر جهت یارانه ها اقدامی جسورانه از سوی دولت سیزدهم بود، اذعان داشت: طرح فروش نان هوشمند با نصب دستگاه های کارتخوان هوشمند در نانوایی این شهر که در مجموع 54 نانوایی در سطح شهر دارد، اعلام شد. که در نهایت از این طریق به همشهریان خود خدمت خواهند کرد.

شعبان در پایان همچنین با بیان اینکه روش کار با دستگاه های هوشمند برای خرید نان بسیار ساده است، بیان کرد: اگر برخی از افراد مسن یا افرادی که توانایی کار با دستگاه های کارت خوان هوشمند را ندارند، نانوایان نیز از آنها برای تحویل نان استفاده می کنند. این افراد دستور کار را تعیین می کنند

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید