تا 10 روز آینده تمامی نانوایی های استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می شوند


ساعت: 17:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۵
کد خبر: 1856291

ملکی با بیان اینکه تاکنون در 50 درصد نانوایی های استان دستگاه کارت خوان هوشمند نصب شده است، گفت: با حمایت خوب از این طرح در استان، تا 10 روز آینده تمامی نانوایی های استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا ملکی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: همزمان با کار نانوایی های هوشمند در کشور، این طرح در استان مرکزی راه اندازی شد و به سرعت در حال اجراست.

ملکی گفت: این طرح در استان در مرحله سخت افزاری است و نصب کارت خوان هوشمند نانوایی های استان در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه کارت خوان هوشمند تاکنون در 50 درصد نانوایی های استان نصب شده است خاطرنشان کرد: با حمایت خوب از این طرح در استان تا 10 روز آینده تمامی نانوایی های استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز می شوند.

مدیر کل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی افزود: با نصب کارتخوان های جدید از مشتریان نانوایی ها پول گرفته می شود و شهروندان می توانند با هر یک از کارت های بانکی خود نان خریداری کنند و تغییری در آن ایجاد نمی شود. قیمت یا محدودیت در مقدار نان.».

ملکی گفت: در ابتدا یارانه آرد نان تعلق گرفت که با اجرای این طرح به تعداد نان فروش نانوایی ها یارانه تعلق می گیرد و به نانوایی ها پرداخت می شود..

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح مزایای خوبی برای نانوایان و مصرف کنندگان دارد، گفت: نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی ها با هدف کنترل فروش روزانه، جلوگیری از اختلال در بازار آرد و نان و نظارت بیشتر بر این بازار است..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید