نانوایی های یارانه ای در خراسان شمالی مجهز به دستگاه کارت خوان هوشمند / فروش نان بر اساس وزن در استان قطعی نشد.


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844395

سیدجلال موسوی گفت: نانوایی های یارانه ای در مناطق شهری و روستایی استان برای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدجلال موسوی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی به عصرترک گفت: در گذشته یارانه نان در ابتدای زنجیره آرد و نان توزیع می شد. انتهای مدار (کاربر) توزیع شده است.

موسوی با بیان اینکه 1300 نانوایی در خراسان شمالی وجود دارد، گفت: کارت خوان هوشمند به نانوایی های یارانه ای یک و دو که کد در دست اقدام دارند، توزیع می شود.

وی گفت: تاکنون هزار و 50 نانوایی در استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده اند و خرید نان با این دستگاه ها در حال انجام است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی یادآور شد: 15 درصد نانوایی های یارانه ای استان هنوز به این دستگاه مجهز نیستند و یا دارنده پروانه فوت کرده و یا جابه جایی و تغییراتی رخ داده است.

وی افزود: این نانوایی ها برای تجهیز به کارتخوان هوشمند نیازمند رفع مشکلات هستند.

موسوی گفت: برای اجرای این طرح تغییری در قیمت نان ایجاد نمی شود و مشتریان می توانند با هر کارت بانکی که دارند نان خریداری کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قیمت خرید انواع نان در این دستگاه های جدید تعیین شده است، امکان گران فروشی وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی نیز افزود: و مشاهده کرد.

وی در پایان درباره فروش نان وزنی گفت: امکان فروش نان با وزن یارانه ای در این کارت خوان ها فراهم است اما این کارت خوان ها باید به دستگاه توزین متصل باشند.

موسوی گفت: اما فروش نان بر اساس وزن منوط به تصمیم کارگروه و کارشناسان آرد و نان استان است که هنوز برای فروش نان در استان بر اساس وزن تصمیم نگرفته اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید