مشکلی در چرخه توزیع نان در مشهد وجود ندارد/تجهیز ۸۵ درصد نانوایی های مشهد به دستگاه کارتخوان هوشمند


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881556

داوری گفت: تاکنون 85 درصد نانوایی های مشهد مجهز به دستگاه هوشمند هستند و مابقی واحدها به دلیل مالیات، مسائل بهداشتی و اخذ مجوزها به کارتخوان هوشمند مجهز نیستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محسن داوری فرماندار مشهد صبح امروز در نشست خبری نصب دستگاه های هوشمند در نانوایی های مشهد در استان مشهد اظهار داشت: حدود 20 روز پیش اولین دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های مشهد نصب شد و قول نصب کارت را دادیم. قاریان سراسر شهر مشهد تا 24 تیرماه سال جاری. هوشمند نصب کنید.

وی افزود: اتحادیه نانوایان به دلیل توزیع یارانه ای آرد باید نظارت ویژه داشته باشد و به دلیل توسعه و برخی کاستی ها کار سخت شد و با تلاش همه دستگاه های کلانشهر مشهد دستگاه کارتخوان نصب شد. برای نانوایی هایی که مشکل قانونی نداشتند.

فرماندار مشهد تصریح کرد: برخی از واحدها مشکلات قانونی دارند اما طبق قانون کشوری آماده نصب کارتخوان هوشمند هستیم.

وی افزود: تاکنون 85 درصد نانوایی های مشهد مجهز به دستگاه هوشمند هستند. ماشین آلات 15 درصد باقیمانده نانوایی های مشهد نیز آماده است، اما به دلیل مالیات، بهداشت و اخذ برخی مجوزها، مجهز به کارتخوان هوشمند نیستند.

قاضی ادامه داد: در 15 درصد باقی مانده مشکلی برای نصب کارتخوان هوشمند نداریم. به محض اینکه نانوایی مشکل آنها را حل کرد، در اسرع وقت دستگاه کارتخوان برای آنها نصب می شود.” لغو شود تا نانوایی دیگری جایگزین آنها شود.

وی با اشاره به اینکه اتباع مجاز به صورت قانونی وارد کشور شده اند و ظرفیت خدمت رسانی پیش بینی می شود، افزود: برای ارائه خدمات به شهروندان، نظرسنجی و سرشماری ملاک عمل بوده و در موارد مختلف می توان تصمیم گیری کرد. مناطق برای شهروندان درگیر در این مطالعه.

استاندار مشهد با بیان اینکه چرخه توزیع نان در مشهد مشکلی ندارد، تصریح کرد: سرانه آرد در استان در فصول مختلف سال متفاوت است و با دستگاه های هوشمند می توان در مورد میزان آرد مورد نیاز مردم تصمیم گیری کرد. واحدهای نان

انتهای پیام/


دیدگاهتان را بنویسید