تجهیز کلیه نانوایی های استان زنجان به دستگاه کارتخوان جهت خرید نان تا دو هفته آینده


ساعت: 08:14
تاریخ انتشار: 1380/02/14
کد خبر: 1839339

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به وجود هزار و 600 واحد نانوایی در استان زنجان گفت: طی دو هفته آینده تمامی هزار و 600 نانوایی کل استان به دستگاه کارتخوان نانوایی ویژه مجهز خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ولی الله زمانی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه استاندار زنجان شخصا بر اجرای طرح جدید فروش نان نظارت لازم و کافی را دارد، گفت: استاندار زنجان بارها و بارها پیگیر نصب دستگاه های خوان ویژه کارت نان در نانوایی ها است.

وی با بیان اینکه 70 دستگاه کارت خوان مخصوص نان در نانوایی های استان زنجان نصب شده است، گفت: تعداد کارت خوان های ویژه نصب شده در نانوایی ها در حال افزایش است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه دستگاه های کارت خوان ویژه نانوایی در حال حاضر در مرحله آزمایش هستند و اجرا نمی شوند، گفت: در صورت بروز مشکلات احتمالی، پیگیری ها برای رفع مشکلات انجام می شود تا هیچ مشکلات در حین اجرا

وی با اشاره به شبهات رسانه ای مبنی بر استفاده از دستگاه های کارتخوان ویژه نانوایی ها در فروشگاه ها، گفت: این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد و رسانه های معاند درصدد ایجاد فضای رسانه ای علیه این طرح هستند.

زمانی با بیان اینکه کارت خوان های ویژه نانوایی در محله های محدودی نصب شده است، ادامه داد: هر روز بر تعداد این کارت خوان های ویژه نانوایی در استان افزوده می شود.

وی با بیان اینکه تا پایان هفته شاهد نصب بیش از هزار دستگاه کارتخوان نانوایی در استان خواهیم بود، افزود: در روزهای آینده تمامی نانوایی ها به دستگاه کارتخوان نانوایی مجهز خواهند شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به وجود هزار و 600 نانوایی در استان زنجان گفت: طی دو هفته آینده تمامی هزار و 600 نانوایی کل استان به دستگاه کارتخوان نانوایی ویژه مجهز خواهند شد.

وی در ادامه با بیان اینکه اجرای این طرح تقویت شده است، ادامه داد: مسئولان استان تمام تلاش خود را می کنند تا برای مردم مشکلی ایجاد نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید