عدم افزایش قیمت نان بر 1300 نانوایی در کرج تاثیر می گذارد/آوارهای کارتخوان روی نانوایی ها


ساعت: 12:23
تاریخ انتشار: 08/08/1401
کد خبر: 1907005

خجت الله نصیری گفت: دولت باید قیمت نان را افزایش می داد اما نانوایی ها از اردیبهشت ماه منتظر بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خجت الله نصیری رئیس اتحادیه نانوایان کرج در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: 1300 نانوایی در کرج فعال هستند و تخلف دارند اما نباید به همه تعمیم داد.

نصیری با اشاره به اینکه با وجود افزایش مصرف نان، سهمیه آرد نانوایی های کرج افزایش نیافته است، افزود: برخی نان ها در دستگاه ها مشخص شده است.

وی بیان کرد: قیمت نان با کنجد در یک طرف 700 تومان و دو طرف کنجد 1400 تومان است، حتی قیمت نایلون در دستگاه برای رفع ابهام تعیین شده است.

نصیری تصریح کرد: با توجه به اینکه برخی نانوایی ها تخلف کرده اند و نان یا پلاستیک بیشتری در دستگاه ریخته اند، نانوا برای قبول مسئولیت به اتحادیه فراخوانده می شود.

وی گفت: متاسفانه امیدپیک از کارتخوان ها پشتیبانی لازم را ندارد، حتی رول کاغذی ارائه نمی کند و مردم از عدم دریافت فیش از نانوا گلایه دارند.

نصیری افزود: شرکت مذکور از دادن دستگاه دوم به نانوایی ها خودداری می کند و وصل و قطع دستگاه ها نانوایی ها را آزار می دهد و هر نانوایی دستگاه پخت دیگری ندارد.

وی گفت: دستگاه های کارتخوان بر اثر حرارت از کار می افتند و نانوا مجبور می شود آن را به مدت 15 دقیقه در یخچال بگذارد تا دوباره فعال شود و به مردم سرویس دهد.

رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفت: متأسفانه شرکت امید پیک که متولی آن بانک سپه است به مشکلات رسیدگی نمی کند و نانوایان با نگرانی های زیادی مواجه هستند.

وی گفت: دولت باید قیمت نان را افزایش می داد اما از اردیبهشت تا کنون نانوایی ها در انتظار هستند و مشکلات ماشین آلات باری مضاعف بر دوش نانوایان گذاشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید