ترفند جدید نانوایی ها برای افزایش قیمت نان / نانوایی ها: فروش قیمت قبلی برای ما سودی ندارد

ترفند جدید نانوایی ها برای افزایش قیمت نان / نانوایی ها: فروش قیمت قبلی برای ما سودی ندارد

روز جدید : این روزها برخی نانوایی ها با ترفندی جدید قیمت نان را بالا برده، نان کنجدی را گران کرده اند و عده ای هم که به دلیل کیفیت نانی که می خورند، نان کنجدی می خواهند، مجبور به پرداخت دو برابر قیمت می شوند.

به گزارش خبرنگار ما در منطقه 19 تهران، نانوایی های سنگک که با پرداخت 3 هزار تن نان سنگک، کنجد را به 5 هزار تن و 7 هزار تن اضافه می کردند، هم اکنون قیمت خود را به 7 هزار و 10 هزار تن افزایش داده اند.

یک نانوایی در صف گفت: این روش جدیدی برای نانوایی ها برای افزایش قیمت است تا زمانی که هر گونه آگهی در نانوایی منتشر کنند تا مردم را از قیمتی که قبلاً افزایش داده اند مطلع کنند.

این نانوا درباره علت گرانی نان کنجدی نیز گفت: هرکیلوگرم کنجد را 70 هزار تن گوجه می خریدیم اما الان به 100 هزار تن رسیده است، بنابراین فروش با قیمت قبلی برای ما سودی ندارد. “

این افزایش قیمت به صورت خودسرانه از سوی برخی نانوایی ها صورت گرفت و هیچ مجوزی برای افزایش قیمت از سوی ستاد تنظیم بازار صادر نشد.

دولت در 20 اردیبهشت اصلاحیه یارانه‌ها را انجام داد و قیمت‌های جدید چهار کالای اصلی روغن، مرغ، تخم‌مرغ و لبنیات را که تحت تأثیر مواد اولیه وارداتی قرار گرفتند، تصویب کرد. یارانه نان سنتی هنوز اصلاح نشده و باید فروخته شود. اما نانوایی های سنتی می گویند قیمت های فعلی برای آنها مقرون به صرفه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید