افزایش هزینه ها باعث گرم شدن نانوایی های نانوایی های البرز شده که آرد را با قیمت بالا/خارج از شبکه می فروشند و مصرف نان اتباع خارجی را افزایش می دهند.


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۰۱
کد خبر: 1884873

علی اصغر مددی گفت: متاسفانه دستمزد کارگران، اجاره بها و مواد اولیه افزایش یافته اما قیمت نان ثابت مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر مددی مدیر بازرسی و نظارت اصناف البرز در گفت و گو با خبرنگار تیتریک در خصوص تعطیلی خودسرانه برخی از نانوایی های استان اظهار داشت: ادعای آنها مبنی بر کم بودن سهمیه آرد به آرد و نان البرز منتقل شده است. کارگروه مدیریت غلات

مددی با اشاره به اینکه در صورت صحت ادعا، سهمیه آرد افزایش می یابد، افزود: در گذشته خرید آرد آزاد ارزان تر بود و نانوا با اتمام سهمیه می توانست آن را بخرد، اما اکنون به دلیل گرانی آرد. آرد، این عمل سودآور نیست.

وی علت تعطیلی برخی از نانوایی های البرز را تحویل خارج از شبکه ارد می داند و اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده تخلف می توانند با شماره 36117124 تماس گرفته و به نانوایی ها مراجعه کنند تا نظارت و بازرسی اصناف وارد شود. این مشکل.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف البرز با اشاره به افزایش مصرف نان توسط اتباع خارجی در البرز تصریح کرد: نانوایی ها با ایجاد سامانه هوشمند و نان یارانه ای می توانند آرد آزاد را خریداری کرده و در زمانی که سهمیه تعیین شده است آن را به قیمت آزاد بفروشند. خسته.

وی گفت: متاسفانه برنامه ای برای افزایش هزینه نانوایان وجود ندارد. دستمزد، کرایه و مواد اولیه کارگران افزایش یافته اما قیمت نان ثابت مانده است. در نتیجه، فروش کم، فروش بالا و فروش نان کنجدی در نانوایی ها به این سوال برمی گردد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید