تجهیز نانوایی های قزوین به دستگاه کارتخوان آغاز شد/ قیمت نان افزایش نمی یابد


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842056

عباس کاظمی با اشاره به اینکه 310 نانوایی در استان مجهز به دستگاه کارتخوان هستند، گفت: یارانه هر نان پس از پخت و فروش از طریق دستگاه کارتخوان بدون محدودیت به حساب نانوایان واریز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس کاظمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی صبح قزوین؛ وی با اشاره به اینکه 310 نانوایی در استان مجهز به دستگاه کارتخوان هستند، گفت: این نانوایی ها مجهز به نرم افزاری هستند که بلافاصله پس از فروش نان از نانوایی، یارانه هر نان توسط دولت پرداخت می شود. حساب نانوا ‘.

وی با بیان اینکه نانوایان آرد را به صورت رایگان دریافت می کنند، گفت: یارانه هر نان پس از پخت و فروش از طریق دستگاه های کارتخوان بدون محدودیت به حساب نانوا واریز می شود.

فرماندار شهر قزوین گفت: نانوا باید از کسانی که نقدی خرید می کنند وجه نقد دریافت کند و در عوض با کارت بانکی ویژه محصولات نانوایی به مشتری پرداخت کند.

با یارانه نان از قاچاق آرد جلوگیری می شود

این مسئول تاکید کرد: یکی از مزیت های این طرح جلوگیری از قاچاق و فروش گسترده به خارج از شبکه آرد است چرا که میزان نان پخت هر نانوا در ازای دریافت سهمیه آرد تعیین می شود و نانوا نمی تواند میزان نان را کاهش دهد. بار روی چانه.»

کاظمی گفت: علاوه بر اینکه تغییری در قیمت نان وجود ندارد، مردم می توانند بدون محدودیت نان خریداری کنند.

وی در نهایت از تجهیز کلیه نانوایی های قزوین به دستگاه کارتخوان در هفته جاری خبر داد.

گفتنی است 1730 نانوایی در استان فعال است که 740 نانوایی در قزوین قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید