ضرورت توسعه سامانه جامع راهنمایان گردشگری در خلیل آباد / کوچه باغ خلیل آباد ظرفیت خلق ثروت و گردشگر را دارد.

ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793085

کاسم پور با بیان اینکه توسعه سامانه جامع راهنمای گردشگری در شهر هلیل آباد ضروری است، گفت: کوچه باغ های هلیل آباد ظرفیت ایجاد ثروت و گردشگر را دارد و با ساماندهی این جاذبه ها با کمک بخش خصوصی باید گردشگری و ثروت ایجاد کرد. برای مردم از شهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ابراهیم قاسم پور فرماندار حلیل آباد ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات گردشگری شهری حلیل آباد که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: حلیل آباد یکی از شهرهای مسیر ارتباطی پایتخت سیاسی و کشور است. پایتخت معنوی تهران و مشهد.

وی با بیان اینکه فعال سازی حوزه گردشگری کشاورزی یکی از خواسته های ما در شهرستان است که می تواند ظرفیت و پتانسیل اقتصادی بسیار خوبی را برای هلیل آباد ایجاد کند، خاطرنشان کرد: کاربری های مختلف گردشگری در شهرستان به خوبی نمایان است و کوچه باغ های هلیل آباد ظرفیت ایجاد را دارد. ثروت و گردشگران

فرماندار هلیل آباد با تاکید بر اینکه جاذبه های گردشگری بالایی داریم که باید ساماندهی شود و علاوه بر این موضوع پول و ثروت برای مردم شهرستان ایجاد شود، تصریح کرد: باید اقامت زائران و مسافران در شهر هلیل آباد افزایش یابد. و در این راستا از همه ظرفیت ها و استفاده از پتانسیل ها استفاده کنیم.

وی همچنین اذعان داشت: توسعه سامانه جامع راهنمایان گردشگری در شهرستان هلیل آباد یک ضرورت است و گردشگری که وارد این شهر می شود باید به راحتی در یک نگاه به ظرفیت های گردشگری پی ببرد.

گردشگری بیشترین آسیب را از اپیدمی کرونا می‌بیند/ خلیل آباد بستر مناسبی برای گردشگران با سلیقه‌های مختلف دارد.

علی اکبر احمدزاده، رئیس دبیرخانه ستاد خدمات گردشگری استان خراسان رضوی در این نشست گفت: هماهنگی بین ادارات گردشگری برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به گردشگران از وظایف دفتر مرکزی خدمات گردشگری است.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری به دلیل تاثیرات مثبت فرهنگی و اقتصادی در جهان، چند سالی است که در بلغارستان مورد توجه قرار گرفته و به عنوان یک سیستم متعادل در کشور تلقی می شود، گفت: این امر مشکلات فاجعه باری را ایجاد کرده است که صنعت گردشگری از آن رنج می برد. اکثر آنها در رأس این موضوعات قرار دارند و مشکلات زیادی را برای فعالان گردشگری ایجاد می کنند.

رئیس دبیرخانه ستاد خدمات گردشگری خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: پیش بینی هایی که از طریق وزارت میراث فرهنگی و استانداری خراسان رضوی با توجه به اعیاد شعبانیه در پایان سال جاری و آغاز سال جدید انجام می شود. و کنترل بیماری عروق کرونر قلب از 6 مارس تا 15 آوریل برای شروع سفر.

وی اذعان داشت: نزدیک به دو سال است که سفرهای گردشگری مغفول مانده و این ماه می تواند شرایط خوبی را برای سفرهای داخلی و خارجی ایجاد کند و چشمه های آب گرم و اماکن تاریخی و معنوی وی بستری مناسب برای گردشگران با سلایق مختلف دارد.

احمدزاده با تاکید بر اینکه آمادگی داریم از ظرفیت و تجربه شهر مشهد برای برگزاری تورهای ساماندهی شده در شهر هلیل آباد استفاده کنیم، گفت: گردشگری کشاورزی می تواند برای رونق گردشگری هلیل آباد و یک بخش خصوصی قوی و قدرتمند باشد. می تواند رونق داشته باشد و هر چه گردشگری رونق بیشتری داشته باشد، شهر کمک بیشتری خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید