6 تخت و 72 قرنطینه در خلیل آباد/ کرونا یکی از مدارس خلیل آباد را تعطیل کرد

ساعت: 16:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794428

حسین زاده از تعطیلی یکی از مدارس روستاهای شهرستان هلیل آباد برای جذب بیشتر دانش آموزان به تاج خبر داد و گفت: در حال حاضر وجود 6 مورد بستری در بیمارستان و 72 قرنطینه، حلیل آباد را در وضعیت تاج آب قرار داده است. بهداشت را می توان رعایت کرد، می توانیم وضعیت سفید را تجربه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; محمد حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان حلیل آباد ظهر امروز در برنامه هماهنگی ستاد و واکسیناسیون تاج هفتاد و هفتم که در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار داشت: سرعت وی به ویژه برای افراد واکسینه شده خطر بالقوه ای ندارد.

وی از آمادگی کامل شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد برای تزریق نوبت سوم واکسن به تمامی افراد بالای 18 سال خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر وجود 6 بستری و 72 قرنطینه خلیل آباد را در وضعیت تاج آب قرار داده است. بهداشت را می توان رعایت کرد، همچنین می توانیم از وضعیت سفید جان سالم به در ببریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون گفت: افرادی که سه ماه یا بیشتر دوره دوم را پشت سر گذاشته اند بدون توجه به نوع واکسن تزریق شده در نوبت دوم می توانند برای دریافت واکسن سوم به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند. گرد کردن .

وی گفت: بهترین راه برای محافظت از خود در برابر سویه جدید تاج این است که واکسینه شوید. جدی بگیرید و همچنین واکسیناسیون را جدی بگیرید.

حسین زاده با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس باید جدی تر باشد و همچنین واکسیناسیون دانش آموزان بالای 12 سال و معلمان باید 100 درصد باشد، گفت: یکی از مدارس روستاهای هلیل آباد باید دانش آموزان بیشتری را شامل شود. به کرونا بسته است و این امر مستلزم آموزش دقیق تری در گروه دانش آموزی از طریق والدین مدرسه است.

وی همچنین توضیح داد: پایش سلامت به صورت مستمر در تمامی صنوف با کمک دستگاه های متصل در سطح بازار انجام می شود تا پروتکل های بهداشتی جدی تری رعایت شود..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید