نقاب زدن باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود/ خلیل آباد اینقدر بستری و قرنطینه خانگی نداشته باشد

ساعت: 15:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783291

فتوحی بیان کرد: شهر هلیل آباد نباید به این اندازه بستری و قرنطینه خانگی داشته باشد و ما هنوز نتوانسته ایم بدپوششی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را به عنوان یک فرهنگ معرفی کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; ابوالفضل فتوحی فرمانده سپاه حلیل آباد ظهر امروز در جلسه فرهنگ عمومی شورای شهر که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: نزدیک به دو سال است که کشور دچار بیماری عروق کرونر است اما وی گفت: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در این شهرستان باعث شد تا نام هلیل آباد به عنوان شهر بحرانی تاج به ثبت برسد.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان هلیل آباد نباید این همه بستری و قرنطینه داشته باشد، تصریح کرد: هنوز موفق نشده ایم مبدل و فاصله اجتماعی را به عنوان یک فرهنگ معرفی کنیم. دریغ نخواهیم کرد اما با یک بسته زندگی نمی توان مشکلات اقتصادی این خانواده را کاهش داد و باید در این زمینه اقدامات بیشتری صورت گیرد.

فرمانده سپاه حلیل آباد با اشاره به اینکه خیرین شهرستان هلیل آباد در کمک های مومنانه خود با سپاه و بسیج همکاری خوبی داشته اند، تاکید کرد: شهرستان هلیل آباد با توزیع 1400 بسته آموزشی بیشترین تعداد بسته های اهدایی بسته های آموزشی را در استان داشته است. بسته های لوازم التحریر . .

شبکه های اجتماعی به مسلخ جوانان کشور تبدیل شده است

حجت الاسلام علی ناهیدی امام جمعه حلیل آباد نیز در این دیدار گفت: تأثیر فرهنگ عمومی در مسائل مختلف مهم است و مقام معظم رهبری می فرمایند فرهنگ عمومی از همه چیز مهمتر است و محور همه کارهاست.

وی با بیان اینکه کتاب، فیلم، هنر، رادیو و تلویزیون باید در خدمت فرهنگ عمومی باشد، خاطرنشان کرد: فرهنگ عمومی در واقع به عامه مردم اطلاق می شود و به سن، طبقه و قومیت خاصی و همچنین همه افراد جامعه مربوط نمی شود. جامعه با آنها برخورد کند.

امام جمعه هلیل آباد همچنین گفت: برای تحقق فرهنگ عمومی موانعی وجود دارد که بخشی از آن جنبه های بیرونی مانند شبکه های اجتماعی، تهاجم فرهنگی، نفوذ فرهنگ غربی، فیلم ها و سریال های مبتذل و … دارد که امروزه این مشکلات را در بر می گیرد. دارد سلاخی می کند جوانان ما در کشور جمهوری اسلامی ایران شده اند.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ عمومی در کشور دارای شورای ویژه ای به نام شورای عمومی فرهنگ به لحاظ اثربخشی است، اذعان داشت: آسیب جدی به فرهنگ عمومی وارد می شود.

ضرورت تولید محتوای فرهنگی در خلیل آباد

ابراهیم قاسم پور فرماندار حلیل آباد نیز در این نشست با بیان اینکه رویکرد شورای فرهنگ عمومی حلیل آباد نسبت به گذشته بسیار کاربردی تر شده است، اما باید با جدیت بیشتری مورد توجه قرار گیرد، گفت: مصوبات و موضوعات مطرح شده در مجمع عمومی، شورای فرهنگ باید مورد توجه قرار گیرد. فرهنگ داشته باشید.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش باید آمار دقیقی از تعداد دانش آموزانی که به دلیل مشکلات فرهنگی و اقتصادی مربوط به تاج ترک تحصیل می کنند داشته باشد تا مشکلات آنها حل شود.

فرماندار حلیل آباد همچنین بر لزوم ایجاد محتوای فرهنگی در این شهرستان تاکید کرد و افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید محتوای متناسب با آسیب های تاج را تولید کند و این تولید در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای عموم منتشر شود. از او.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید