4 بستری و 506 قرنطینه خانگی به دلیل تاج در هلیل آباد / تاج 2 مدرسه و 2 کلاس درس را تعطیل کرد

ساعت: 17:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۷
کد خبر: 1806544

حسین زاده با بیان اینکه 506 قرنطینه خانگی و 4 بستری در هلیل آباد داریم و این نشان دهنده روند رو به رشد موارد مثبت قرنطینه در این شهرستان است، گفت: 2 مدرسه و 2 کلاس درس در شهرستان به دلیل تعداد زیاد دانش آموزان مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب تعطیل است. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; محمد حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حلیل آباد ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا این شهرستان در اتاق هیئت مدیره شبکه گفت: هر چه تعداد تخت ها کمتر باشد می توان به ادامه وضعیت زرد امیدوار بود. درگیری بزرگتری با پیک ششم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیمارستان هلیل آباد با وجود اینکه یک شیفت اضافه شده است اما تعداد مراجعات زیاد است و باعث خستگی همکاران شده است، خاطرنشان کرد: مدت استراحت بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر در صورت تکمیل واکسیناسیون پنج روز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با اشاره به اینکه تعداد واکسن های دریافتی در خلیل آباد کاهش یافته است و امیدواریم با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج بتوانیم تعداد واکسیناسیون ها را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: 506 مورد قرنطینه خانگی و 4 مورد بستری در هلیل آباد و داریم. این نشان دهنده روند صعودی موارد مثبت قرنطینه در شهر است.

وی با بیان اینکه جمعیت هدف واکسیناسیون 9 ساله در شهرستان هلیل آباد 51 هزار و 357 نفر است، اذعان داشت: تاکنون 85 هزار و 800 دوز واکسن در شهرستان هلیل آباد تزریق شده است که 85 درصد آن برای اولین بار است. زمان، 68 درصد برای راه دوم و 27 درصد نوبت سوم واکسن تاج را دریافت کردند.

حسین زاده با تاکید بر اینکه از ابتدای اپیدمی تاج دار 113 دانش آموز تاج دار در شهرستان داریم، گفت: 2 مدرسه و 2 کلاس درس در شهرستان به دلیل تعداد زیاد دانش آموزان تاج دار تعطیل است.

وی همچنین تصریح کرد: شهرستان هلیل آباد و روستای دهنو کمترین تعداد واکسینه شده را در شهرستان دارند.

حکمرانی هوشمند کرونا هنوز باید در نظر گرفته شود

ابراهیم قاسم پور فرماندار حلیل آباد نیز در این نشست با بیان اینکه رنگ شهر همچنان زرد است و باید بتوانیم این وضعیت پایدار را حفظ کنیم تا تعداد مراجعین و بستری ها افزایش پیدا نکند، گفت: در صورت مراجعه و تعداد بستری ها. افزایش صد در صد امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت هوشمند کرونا همچنان نیازمند رسیدگی در سطح شهر است، خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی و برخی اصناف که هر سه دوز واکسن خود را تزریق کرده اند، دیگر نباید محدودیت تاج در آن واحدها و کارگاه ها اعمال کنند، بلکه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. هنوز باید در نظر گرفته شود

فرماندار هلیل آباد تاکید کرد: میزان واکسیناسیون نوبت سوم کارکنان باید از سوی نهادها، گروه ها و ادارات شهرستان درخواست شود. کارکنان دولت موظف به انجام واکسیناسیون هستند، تصریح کرد: مدیریت افکار عمومی در خصوص واکسیناسیون باید مورد توجه شبکه بهداشت و درمان و رسانه های شهرستان باشد.

وی با اشاره به اینکه هنوز تصمیم نهایی در مورد نحوه برگزاری مراسم بیست و دوم باخمن اعلام نشده است و در این خصوص همه باید زیرمجموعه ستاد ملی ولیعهد باشد، اذعان داشت: پروتکل های سلامت رسانه ای باشد.

کاسم پور با تاکید بر اینکه اگر ردیابی با کمک آموزش و پرورش، اصناف، پویش های مردمی و غیره به درستی انجام شود، قطعا رنگ شهر هلیل آباد حفظ می شود، گفت: استفاده از ماسک، رعایت پروتکل های بهداشتی، کاهش مسافت همی و . .. باید مد نظر تمامی شهروندان شهر برای عبور از قله ششم با کمترین فراوانی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید