شهرستان هلیل آباد از قله ششمین قله تاج می گذرد/ 4 تخت و 130 قرنطینه خانگی داریم.


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812117

حسین زاده با بیان اینکه بر اساس موارد مراجعه بیماران به بیمارستان، سرپایی و بستری در شهرستان هلیل آباد از قله ششم تاج عبور کرده ایم، گفت: در حال حاضر 4 بستری و 130 قرنطینه خانگی در شهرستان داریم. هلیل آباد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محمد حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد ظهر امروز در جلسه ستاد شهرستان در تاج که در اتاق هیئت مدیره این شبکه برگزار شد، گفت: قرارداد.

وی با بیان اینکه شاهد کاهش چشمگیر موارد سرپایی و کاهش نسبی بیماری های عروق کرونر در شهرستان هستیم، خاطرنشان کرد: برای حفظ این شیب نزولی، رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، تسریع در واکسیناسیون اطفال و تزریق نوبت سوم واکسن توصیه می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با تاکید بر اینکه در سطح شهرستان شاهد دریافت واکسیناسیون بسیار کم به ویژه دوز سوم هستیم، تصریح کرد: اگر پوشش واکسیناسیون بهتر از گذشته افزایش یابد و مردم فاصله های اجتماعی را رعایت کنند و از ماسک استفاده کنند، یقینا این روند انجام می شود. کاهش بیماران سرپایی و بستری ادامه خواهد داشت و شاهد وضعیت بهتری در شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس موارد کنونی سرپایی و بستری از قله ششمین قله کرونا شهرستان عبور کرده و در حال عبور از قله هستیم، اذعان داشت: خراسان رضوی و کوم زودتر از سایر استان ها وارد موج ششم شدند. موج ششم زودتر

حسین زاده با بیان اینکه 51 هزار نفر واکسینه شده و بیش از 88 هزار دوز به شهرستان تزریق شده است، گفت: نوبت سوم واکسن تاج در شهرستان در حال تزریق است و در حال حاضر حدود 76 درصد جمعیت در نوبت اول، 69 درصد در شهرستان هستند. دوز دوم و 31 درصد در نوبت سوم در برابر این بیماری واکسینه شدند.

وی با تاکید بر اینکه 17 درصد از مرگ و میرهای این موج را کودکان تشکیل می دهند که در موج های قبلی تنها 5 درصد بود، تصریح کرد: با توجه به شرایط ناپایدار تاج، اکنون بهترین راه برای پیشگیری از ابتلا و حفظ فاصله اجتماعی است. نقاب زدن و دوری از اجتماعات

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید