ادامه وضعیت کرونا در خلیل آباد/ ۱ مورد بستری و ۷۳ قرنطینه خانگی داریم


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1883869

حسین زاده از حضور یک بیمار کرونایی و ۷۳ قرنطینه خانگی در شهرستان خلیل آباد خبر داد و گفت: بر اساس آخرین نقشه رنگی کرونا کشور، خلیل آباد تنها شهری در خراسان رضوی است که برای دومین بار متوالی در وضعیت کرونا قرمز قرار دارد. هفته

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل آباد در گفتگو با صبح توس اظهار داشت: با توجه به تاکید فراوان بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شیوع ویروس کرونا در شهرستان خلیل آباد دست کم گرفته شده و تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان کمتر شده است. یک نفر بستری و 73 نفر قرنطینه شده است.

وی با بیان اینکه رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، کاهش میزان استفاده از ماسک و حضور در اجتماعات از دلایل اصلی تداوم وضعیت قرمز کرونا در شهرستان خلیل آباد است، خاطرنشان کرد: 88 درصد از افراد واجد شرایط در شهرستان خلیل آباد اولین دوز را دریافت کردند. 71 درصد دوز دوم و 37 درصد نوبت سوم واکسن کرونا دریافت کردند که کمتر از میانگین استانی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با تاکید بر اینکه روند تزریق واکسن کرونا در تمامی مراکز بهداشتی درمانی روستایی و شهری خلیل آباد، پایگاه های صحرایی و مراکز بهداشتی درمانی ادامه دارد، اظهار داشت: محدودیتی برای تزریق واکسن کرونا در شهرستان خلیل آباد وجود ندارد. ما نداریم و هموطنان می توانند بروند و واکسیناسیون خود را تکمیل کنند.

وی همچنین بر لزوم استفاده از ماسک، انجام واکسیناسیون در دوزهای اول، دوم، سوم و یادآوری و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: امیدواریم با تلاش شهروندان وضعیت قرمز کرونا در خلیل آباد برطرف شود. شهر در موقعیت های نارنجی و زرد قرار می گیرد و به سمت آبی حرکت می کند.

حسین زاده با اشاره به اینکه ویروس کرونا در مکان های شلوغ بیشترین شیوع را دارد، اذعان داشت: شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه دارد و خطر شیوع مجدد ویروس کرونا همچنان تهدیدی برای شهر است، از مردم می خواهیم از حضور در مکان های شلوغ خودداری کنند..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید