جلسات شورای فرهنگ عمومی رسمی شده است/شورای فرهنگ عمومی باید دچار مشکل شود


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912835

امام جمعه تربجم در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان مطرح شد؛

حجت الاسلام اسلامی گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی زیادی در کشور داریم اما متاسفانه این جلسات تشریفاتی شده و مصوبات هیچ نتیجه عملی و عینی در متن جامعه ندارد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسین اسلامی امام جمعه تربت جام در جلسه شورای فرهنگ عمومی که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید نصیری فرمانداری تربت جام برگزار شد، در خصوص هفته بسیج به این سیاست اشاره کرد. و سیاست های شورای فرهنگ عمومی و با بیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی تشریفاتی شده است، اظهار داشت: جلسات شورای فرهنگ عمومی در کشور بسیار زیاد است اما متاسفانه این جلسات تشریفاتی شده و مصوبه ها هیچ نتیجه عملی و عینی در متن جامعه.

وی تصریح کرد: کار فرهنگی زمان می برد و 20 سال طول می کشد تا در جامعه نهادینه شود. شورای فرهنگی عمومی باید نقش محوری خود را در تصمیم گیری های کلان فرهنگی شهر ایفا کند و در حوزه فرهنگ نتیجه روشنی داشته باشد.

امام جمعه ترباجم تصریح کرد: شورای فرهنگی عمومی باید مسئله محور باشد و قبل از تشکیل شورای فرهنگی عمومی، شورای مشورتی تشکیل شود و اعضا در جلسه شرکت کرده و راهکار فرهنگی ارائه دهند و نظارت جدی بر اجرای مصوبات داشته باشند. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید