مشکل بزرگ کالدرون برای یحیی; پرسپولیس دچار مشکل شده است!

کالدرون

به گزارش روزنو، چند روزی است که ماجرای پرداخت کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس به مهم ترین سوژه سرخپوشان تبدیل شده است.

مجید صدری سرپرست این باشگاه 22 میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات سرمربی سابق سرخ ها تامین کرد اما برای پرداخت این پول دچار مشکل شد.

باشگاه در چند روز گذشته در حال رایزنی مداوم با وکیل کالدرون بوده تا او را متقاعد کند که این پول را در یکی از بانک های قطر یا ترکیه واریز کند، اما کالدرون به طرز عجیبی از دریافت پول از طریق این کشورها خودداری می کند. و اصرار داشت که پول باید فقط از طریق بانکی در سوئیس پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط تحریم کشورمان با بانک مرکزی رایزنی می کند تا پس از اخذ مجوز از این بانک شرایط پرداخت پول به حساب کالدرون در سوئیس را تضمین کند. پس از دریافت این مجوز، باشگاه به حساب مربی واریز می کند.

در این مدت حتی مسئولان پرسپولیس با خواکین، دستیار کالدرون در این تیم که حالا دستیار ویسی در فولاد است، مذاکره کردند تا حداقل پولش را به ریال واریز کنند، اما او وارد این موضوع نشد و گفت که پولش در حد است. خواسته های کالدرون باید به حساب سوئیس واریز شود.

اینکه چرا کالدرون تمایلی به همکاری با پرسپولیس ندارد جای سوال دارد اما چیزی که این روزها هواداران این تیم را نگران کرده کمبود بازیکن خارجی و تقویت تیم است.

پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران 16 آبان بسته می شود و پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تا زمانی که باشگاه بتواند به کالدرون پرداخت کند بسته می شود، اما نکته مهم این است که حتی اگر پنجره تا 16 آبان باز شود، بعید است باشگاه. می تواند بازیکنان خوب و موثری را جذب کند.

هر باشگاهی تا 16 آبان فرصت دارد بازیکنانی را به خدمت بگیرد که از قبل قرارداد دارند و البته اکثر بازیکنان خوب تیم دارند و در عمل پرسپولیس کار آسانی برای جذب بازیکنی که بتواند روی تیم تاثیر بگذارد و در واقع یحیی گل محمدی ندارد. و باشگاه باید به فکر جذب بازیکنان آزاد باشند که شامل جذب بازیکنان آزاد نمی شود و تا پایان فصل این احتمال وجود دارد که پرسپولیس بتواند آزادگان خارجی را جذب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، یحیی گل محمدی هنوز نام بازیکنی را در باشگاه جذب اعلام نکرده است و خود مربی نیز بارها تاکید کرده است که به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و مشکلات مالی نمی توانند بازیکن خارجی جذب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید