مشکل حرفه ای شدن باشگاه پرسپولیس حل شد/ پرونده کالدرون را کاملا بسته ایم

ساعت: 13:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793355

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل پیشرفت حرفه ای ما در کمتر از 3 ماه حل شد و قرار شد کارهایی که دوستان می خواهند انجام دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مجید صدری سرپرست مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پایان جلسه کمیته حرفه ای سازی گفت: می توانم به هواداران عزیز قول بدهم که با عنایت مسئولان عالی رتبه در کمتر از 3 ماه مشکل حرفه ای سازی ما حل شد و مقرر شد که پرونده های شنیده شده توسط دوستان باید سریعا تکمیل شود.

وی افزود: امیدواریم دیگر شاهد این مشکلات برای این دو باشگاه نباشیم. عباسی، مصطفوی، عزیزی، هادم و مهدی به هر دو تیم کمک کردند. امروز توانستیم با مجوز پیشرفت حرفه ای مشکل را حل کنیم و در خدمت هواداران در لیگ قهرمانان آسیا، آنها را در موقعیت قرار دهیم و با جدیت تمام، لطفا برای افتخار کشور محبوبمان، در زمین این دوستان را جبران کنید.

مدیرعامل فعلی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین مشکلات گفت: دو سه مشکل اصلی وجود داشت. ابتدا در بحث مالی، این پرونده را در بحث گابریل کالدرون بسته ایم. ما در بحث های دیگر هم تعهداتی داشتیم و مصطفوی به طور خاص دستوراتی داد که اجازه داده شد. جزئیات را به موقع اعلام کنیم.

وی در پایان گفت: آنچه آقای مصطفوی در این جلسه مطرح کردند این است که باید مشکلات پشت میز را حل کنیم. خدا را شکر توضیحاتی که دادیم قانع کننده بود و رهنمودهای آنها را پذیرفتیم و فکر نمی کنم این مشکلات را برای هر دو تیم داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید