ارجاع پرونده رادوشویچ به CAS / ادامه باشگاه پرسپولیس به منظور اخذ مجوز حرفه ای


ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821858

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: روند حرفه ای شدن هنوز آغاز نشده است، اما باشگاه پرسپولیس به دنبال مقدمات است و با توجه به اینکه پرونده رادوشویچ به CAS ارجاع خواهد شد، تا رای نهایی هیچ تاثیری روی این موضوع نخواهد داشت. . صادر شده. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی لشگریدار در خصوص نگرانی هواداران پس از انتشار برخی اخبار گفت: قبل از پرداختن به این موضوع باید گفت; اصولا شروع پروسه صدور مجوز حرفه ای برای سال 2023 هنوز در باشگاه پرسپولیس اعلام نشده است. اما ادارات مربوطه باشگاه کار خود را برای جمع آوری و تهیه مدارک لازم آغاز کردند. فعالیت ها با بررسی این موضوع دنبال شد. در آینده نزدیک کارگروهی برای اخذ مجوزهای حرفه ای تشکیل می شود که هماهنگی های بین بخشی و پیشرفت کار آن را به طور منظم رصد خواهد کرد.

وی ادامه داد: اقداماتی از جمله آغاز فرآیند واگذاری سهام باشگاه به بخش خصوصی که از اواخر سال گذشته آغاز شده و منتظر ورود آن به فازهای بعدی هستیم، از جمله اهداف آن است که یکی از مهمترین موانع را حل کرده و مشکلات مربوط به اخذ مجوزهای حرفه ای.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس همچنین با اشاره به موضوع پرونده رادوشویچ در مراحل اخذ مجوز حرفه ای خاطرنشان کرد: اینکه پرسپولیس در سال های اخیر بدهی های بسیار سنگینی دارد پوشیده نیست و بارها درباره آن صحبت شده است. ما حتما این مسائل را فکر و برنامه ریزی می کنیم. اتفاقا درآمد حاصل از واگذاری سهام که با برنامه به باشگاه آورده می شود فرصتی برای رفع بخشی از این مشکلات خواهد بود. با توجه به روندی که وجود دارد و همه از آن مطلع هستند، شاید نیازی به اظهار نظر در مورد تأثیر پرونده ای مانند پرونده رادوشوویچ و تصمیم فیفا نباشد. از یک سو هنوز روند صدور مجوزهای حرفه ای آغاز نشده است که می خواهد با مشکل مواجه شود و از سوی دیگر باشگاه «پرسپولیس» با استناد به اسناد موجود به بخش هایی از رای معترض است. پس از دریافت توضیحات دقیق رای از سوی فیفا، قطعا موضوع در دادگاه داوران ورزشی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید