باشگاه پرسپولیس در انتظار پاسخگویی سازمان لیگ فوتبال / تعیین وضعیت مجوز حرفه ای AFC

ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1779996

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای آخرین وضعیت صدور مجوز حرفه ای از AFC را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه که مدارک خود را در سامانه کلاسی بارگذاری کرده بود، نامه هایی به سازمان لیگ نوشت و در آن از کاستی های این سازمان برای رفع آنها خبر داد. ، برای دریافت مجوز حرفه ای برای انجام فعالیت.

باشگاه ها در پنج شعبه برای دریافت مجوز حرفه ای اقدام می کنند و کمیسیون ها مدارک را در سامانه بارگذاری می کنند. کمیته توسعه حرفه ای لیگ مسئولیت بررسی این اسناد را بر عهده دارد و کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز بر این روند نظارت دارد.

هر سال برای باشگاه ها مدارک ارسال می شد و کمیسیون با یادآوری کاستی ها، باشگاه ها را موظف می کرد تا مشکلات را به موقع برطرف کنند. باشگاه پرسپولیس در دوره گذشته نیز همین کار را کرده است. مدارک مربوط به کمیسیون ورزش، زیربنایی، حقوقی و پرسنلی تقریباً همگی تصویب شده است، البته چند مورد هم هستند که هنوز بررسی نشده و طبیعی است که در مورد آنها اظهار نظری نشده است که امیدواریم کم و کاستی نداشته باشد. و این منطقه

ما در حال حاضر منتظر نظر بخش مالی هستیم. برای اخذ مجوز حرفه ای از کنفدراسیون، بخش مالی سالانه در آخرین مرحله که مربوط به مابه التفاوت سال مالی در کشورها می باشد، بررسی می شود.

باشگاه پرسپولیس طی دو نامه از سازمان لیگ خواست تا با توجه به تاکید کنفدراسیون و با ذکر مهلت اجرای درخواست، نواقص را پس از بررسی اسناد مالی باشگاه اعلام کند و منتظر پاسخ هستیم. . در همان زمان باشگاه پرسپولیس برای ثبت نام در مرحله اول لیگ قهرمانان در سال 2022 اقداماتی را انجام داد که در پی نامه کنفدراسیون، فدراسیون فوتبال ایران حضور پرسپولیس در این رقابت ها را به AFC تبریک گفت و مدارک مورد نیاز ارسال شده را مشخص کرد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید