کالدرون و خواکین نمی‌خواهند انعطاف‌پذیر باشند/ نمی‌دانند در حرفه‌ای بودن چه چیزی کم داریم

ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781234

نایب رئیس بین الملل پرسپولیس گفت: شاید کالدرون و خواکین نمی خواهند منعطف باشند و می خواهند طبق قانون و رای عمل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیرعلی حسینی، معاون امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست مدیران باشگاه با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ درباره اقدامات باشگاه پرسپولیس برای پرداخت گابریل کالدرون گفت: یکی از تعهدات بستانکار اعلام شماره در حساب است. وکیل کالدرون و خواکین از سوئیس شماره حساب ها را برای ما ارسال کردند. مدیریت از من خواست که در ترکیه حسابی بسازم زیرا واریز پول در سوئیس دشوار است.

وی افزود: من نتوانستم با وکیل تماس بگیرم، اما از طریق کالدرون و خواکین، مترجم و مدیر برنامه آنها و پسر کالدرون با آنها صحبت کردم، اما به نتیجه نرسیدیم. به صدری اطلاع دادم که در ترکیه نمی توانیم شماره حسابی بگیریم و او مشغول انتقال پول از طریق همان شماره حساب در سوئیس است.

مدیر امور بین الملل باشگاه «پرسپولیس» درباره اینکه چرا شماره حساب سوئیس را می دهند و همکاری نمی کنند، گفت: اولین نفری بودند که شماره حساب را اعلام کردند و رای فیفا را گرفتند. شاید هم نمی خواهند انعطاف داشته باشند و می خواهند طبق قانون و رای عمل کنند. با خواکین هم صحبت کردم و او گفت که من اروپایی هستم و چرا باید در ترکیه شماره حساب داشته باشم. لازم نیست بدهم، اروپا هستم و شاید حرفش منطقی باشد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا از ابتدا می دانستند که باید پول را به حسابی در سوئیس واریز کنند، گفت: وقتی رای می آید به بدهکار می گویند ظرف 30 تا 45 روز پرداخت کند و به طلبکار می گویند به محض اینکه تماس بگیرد. امکانش هست حساب را اعلام کنید شماره حساب را اعلام کرده بودند اما مدیریت اعلام کرد چون شماره حساب در سوئیس است واریز پول مشکل می شود و هزینه ولادیمیر و برانکو را هم در اقساط مختلف پرداخت کردیم و زمان بر بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی واریز می شود، گفت: منبع را صدری تامین کرده و احتمالا شرکای مالی باید این کار را انجام دهند، من کار مالی را انجام نداده ام.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا مجوز بانک مرکزی برای این باشگاه ارسال شده است یا خیر، گفت: اطلاعی ندارم. وقتی پول پرداخت شد باید برگه های پرداخت فیفا را بدهم و بتوانم پنجره را باز کنم.

مسئول روابط بین الملل پرسپولیس گفت: ما با فیفا و دادگاه CAS مکاتبه داریم اما با کنفدراسیون فوتبال آسیا نه. تمام مکاتبات ما با AFC از طریق فدراسیون فوتبال است. از کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه ای دریافت نکرده ایم.

حسینی با اذعان به اینکه در صورت عدم رعایت شرایط در مدت 3 ماه این محرومیت رفع می شود، افزود: کمیته مستقلی با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا تشکیل می شود و مسئولیت صدور مجوز را بر عهده خواهد داشت. الان برای ما مجوز داده اند و می گویند کاستی هایی وجود دارد. اینم برای جلسه امروز ما هنوز نمی دانیم کمبودهایمان چیست. عیب های ما گزارش می شود و بعد توسط AFC تایید می شود، معمولا دو نفر از آلمان می آیند و بررسی می کنند، اما ما نمی دانیم چه نقصی داریم.

وی افزود: تفاوت حرفه ای بودن امسال با سال های قبل در این است که هر سال در صورت رد شدن مدرک، پیغام می دهم که مدرک شما رد شده است. من بررسی کردم که نقص باشگاه چیست و سپس می توانم اثبات نقص را آپلود کنم. یعنی دقیقا می دانستیم چه عیب و نقصی دارد و رفعش کردیم اما امسال اصلا اینطور نبود. یا مدارک ما به طور کامل بررسی شد یا معطل ماند.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: موضوع جدیدی نیست اما فکر می کنم حدود 45 نامه رد و بدل شد و صحبت های زیادی شد.

حسینی با بیان اینکه این مبلغ چقدر است گفت: برای فینال سال گذشته 2 میلیونی حدود 5 درصد برای مسئولیت های اجتماعی کاهش می یابد. صعود بالاتر بود. 5 برد در یک گروه و یک برد در دور بعد داشتیم. این 50 هزار است فکر کنم 3 میلیون و اندی نمی دانم چون باید تخلفات انضباطی کم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید