صنایع کوچک با یک سیستم انعطاف پذیر انعطاف پذیرتر هستند


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908952

علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید وزیر صلح از شهرک صنعتی لجین و کارگاه های تولیدی شهرستان بهار اظهار داشت: با تلاش و حمایت مسئولان شهرستان بهار اقدامات موثری در راستای صنایع، تولیدات و بهره وری بیشتر صورت گرفته است. برای خدمت به مردم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; فرماندار بهار در بازدید وزیر صمت از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بهار اظهار داشت: حمایت از صنایع کوچک محور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید و اشتغال زایی است. روستاهای لتگاه و دستجرد از روستاهای قدرتمند شهرستان به شمار می روند و در این راستا با حمایت از این صنایع می توان از این روستاها به عنوان نماد اقتصاد مقاومتی در استان و کشور یاد کرد..


نباتی حمایت از صنایع خرد را گامی بلند در تحقق توسعه اقتصادی شهرستان خواند و افزود: تحقیق و بررسی و رفع موانع تولید در کارگاه های کوچک موجب پیشرفت و گسترش این صنایع می شود..


فرماندار بهار خاطرنشان کرد: حمایت همه جانبه از صنایع در اولویت دولت سیزدهم مردمی است. در این راستا سعی داریم با برنامه ریزی از صنایع حمایت و گسترش دهیم.


نباتی تاکید کرد: صنایع بزرگ شهرستان همچنان مانند گذشته تحت حمایت دولت سیزدهم هستند. با حمایت از صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان می توان گامی عظیم و پایدار در جهت رشد این حوزه برداشت زیرا با حمایت همزمان صنایع بزرگ و کوچک می توان اشتغال پایدار ایجاد کرد..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید