ایجاد اشتغال پایدار برای 23 هزار نفر در صنایع کوچک زنجان/ بیش از 100 واحد به صنایع کوچک زنجان اضافه می شود.


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۲
کد خبر: 1889549

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان;

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی زنجان با اشاره به اینکه 23 هزار نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی به صورت دائم مشغول به کار شده اند، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده حدود 120 واحد خرد صنعتی که طراحی شده به سرمایه گذاران واگذار می شود. آینده ی نزدیک.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن عباسی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی ضمن تبریک هفته صنایع کوچک گفت: 17 شهر و ناحیه صنعتی در استان زنجان فعال است که 90 درصد صنایع شامل واحدهای کوچک و متوسط ​​است.

وی با بیان اینکه عمده وظایف شرکت های شهرک صنعتی حمایت از واحدهای خرد و کوچک است، افزود: 2200 قرارداد منعقد شده که از این تعداد 1200 مورد منجر به اخذ پروانه بهره برداری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان با اشاره به اشتغال دائم 23 هزار نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در آینده نزدیک حدود 120 واحد صنعتی کوچک که طراحی شده است به واگذاری خواهد شد. سرمایه گذاران.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در صنایع کوچک جذابیت و توجیه اقتصادی بیشتری برای سرمایه گذاران دارد، گفت: 60 درصد صنایع کوچک و متوسط ​​استان زنجان در زمینه تولید محصول نهایی و 40 درصد در حوزه تولید محصولات اساسی فعالیت می کنند.

عباسی با اشاره به اینکه مزیت هایی مانند سودآوری بالا، دسترسی بیشتر به بازار فروش، صادرات بیشتر و نیاز مالی متوسط ​​باعث جذب سرمایه گذاران به صنایع متوسط ​​شده است، گفت: صنایع کوچک نیز توانسته اند بازارهای هدف صادراتی پیدا کنند و محصولات را به سایر صنایع صادر کنند. کشورها .بودن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید