از خدمت به نیازمندان تا تلاش برای ایجاد درآمد پایدار/ کارمندان برای ایجاد اشتغال پایدار با یکدیگر همکاری می کنند


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842537

تلاش فراوان لیدی ریگان برای رفع محرومیت؛

زهرا حسینی زاده گفت: اگر کارکنان ما در ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات به ما کمک کنند. مردم و زنان در این منطقه می توانند یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; زهرا حسینی زاده یکی از وعاظ شهرستان ریگان است که سال گذشته در طرح مهرواره منطقه همدل موفق به کسب مقام اول شد.

حسینی زاده در خصوص اقدامات انجام شده پس از کسب رتبه برتر گفت که همچنان به ارائه خدمات به ایتام و خانواده های بد سرپرست ادامه می دهیم. وی گفت: ایجاد شغل برای بانوان و رفع مشکلات آنها از دیگر برنامه های ما بود. چندین زن بی خانمان در این منطقه مشغول به کار هستند.

ما هر ماه از زنان بی خانمان کارمندان جدیدی دریافت می کنیم. ما به آنها سه ماه آموزش رایگان می دهیم و بعد از آن در صورت علاقه در کارگاه ما کار می کنند وگرنه چرخ خیاطی خودشان را می سازند و در خانه کار می کنند.

وی گفت: 55 دانش آموز دختر جزو ارتباطات ما هستند که هر کدام برنامه های جداگانه ای در روستاها دارند و در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی، آموزش قرآن، بیان احکام، مشاوره و… فعالیت می کنند.

حسینی زاده با گلایه از عدم همکاری و مساعدت مسئولان گفت: اگر کارکنان ما در ایجاد اشتغال و ارائه تسهیلات به ما کمک کنند. مردم و زنان در این منطقه می توانند یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنند.

ریگان گفت: «زمانی که ما مغازه خیاطی را راه اندازی کردیم، حدود چهل نفر مشغول به کار بودند و تنها پنج تا شش نفر از آنها توانستند دوچرخه های خود را تهیه کنند. اگر کارمندان برای ثابت نگه داشتن این مشاغل با یکدیگر همکاری کنند، متأسفانه اگر با هم کار نکنند، بسیار بهتر است.

وی گفت: مسئولان باید در ارائه خدمات بیشتر به نیازمندان و ایجاد اشتغال پایدار به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید