تلاش برای ایجاد اشتغال پایدار برای مرزنشینان منطقه سیستان


ساعت: 17:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891041

سردار محمد کرمی گفت: طرح فروش رزاق و سوخت با هدف ایجاد اشتغال برای توانمندسازی مردم سیستان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نازه در مراسم افتتاحیه دو مسجد در حاشیه شهرهای زابل و نیمروز اقدامات انجام شده را برای رفع مشکلات اقتصادی و آبی تشریح کرد. منطقه سیستان و تصریح کرد: تمهیدات لازم برای افزایش مبادلات با افغانستان از سوی مسئولان دولتی در حال انجام است که باعث بهبود شرایط اقتصادی مردم سیستان می شود.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نسا گفت: طرح معیشتی و فروش سوخت نیز با هدف ایجاد اشتغال برای توانمندسازی مردم سیستان است چرا که برخی از مردم مجبور به امرار معاش از مرز هستند و این امر در تمامی استان های مرزی انجام می شود.

این مسئول افزود: یکی از طرح های بهبود وضعیت آبی سیستان و بلوچستان انتقال آب از دریا است که به امید آینده در حال انجام است.

وی گفت: با حمایت خداوند تحولی را در منطقه سیستان ایجاد خواهیم کرد. این امید در همه مردم و مسئولان است. وعده‌های خوبی داده شد، اما برخلاف حجم بالای اعتباری که در این منطقه صرف شد، اما چون جهت‌دهی نشد، نتیجه مطلوب را به همراه نداشت.»

وی با اشاره به اینکه در هر جایی که مردم سر کار و میدان بودند کارها به خوبی پیش می رفت، گفت: توجه و عمل به آموزه های دینی برای ارتباط با خدا همه مشکلات را حل می کند.

سردار کرمی با بیان اینکه دستگاه های حفاری چاه خریداری شده و در حال انتقال به منطقه است، ادامه داد: همه تلاش می کنند تا شرایط این منطقه بهبود یابد، دستگاه های حفاری چاه خریداری شده و در حال انتقال به منطقه است.

وی در پایان از تعامل و ارتباط علما و معتمدین با مسئولین قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید