به‌دلیل کسری‌هایی که در بودجه وجود دارد، قوه قضائیه در ارائه خدمات دچار مشکل شده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

رئیس سازمان برنامه و بودجه ابراز کرد: به‌دلیل کسری‌هایی که در بودجه وجود داشته و دارد، قوه قضاییه در ارائه خدمات دچار محدودیت و مشکل شده است. باید بتوانیم با همفکری و برگزاری جلسات بیشتری مسائل حل و فصل شود.


به گزارش خبرگزاری موج، داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست معاونان قوه قضائیه گفت: دیدگاه ما در سازمان این است که دغدغه‌ها را بشنویم و ترتیب‌ اثر دهیم، وظیفه ما پشتیبانی دستگاه‌های خدمات‌رسانی است؛ چه در قوه قضاییه، چه  مجریه و چه در مجلس. به‌هرحال، برخی نگرانی‌هایی که اشاره شد،  بحق است.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه باید بتواند پشتیبانی‌های لازم را انجام دهد و مردم هم خدمات بهتری دریافت کنند و رضایت بیشتری حاصل‌ شود. 

منظور گفت: به‌دلیل کسری‌هایی که در بودجه وجود داشته و دارد، قوه قضاییه در ارائه خدمات دچار محدودیت و مشکل شده است. باید بتوانیم با همفکری و برگزاری جلسات بیشتر، مسائل حل و فصل شود.

وی ادامه داد: قوه قضاییه نماد حاکمیت است و مردم بیش از حد به عدلیه توجه می‌کنند. مردم اگر به یک دستگاه مراجعه کنند و خدمت دریافت نکنند، شاید گلایه‌مند نشود، اما اگر در قوه قضاییه خدمت‌رسانی به‌موقع و دقیق و احقاق‌حق حاصل نشود، باعث ناراحتی و نارضایتی مردم می‌شود و قابل جبران نیست، لذا وظیفه خود می‌دانیم که تمام تلاش و توان خود را به‌کار گیریم تا قوه قضاییه بتواند  مأموریت‌های مهم خود را انجام دهد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید