بدهی پرسپولیس به کالدرون خبر خوش برای قرمزها و یحیی

بدهی پرسپولیس به کالدرون  خبر خوش برای قرمزها و یحیی

سرپرست باشگاه پرسپولیس در نهایت با اعلام اینکه سرخپوشان پایتخت پروسه پرداخت گابریل کالدرون را آغاز کرده اند و توافق با این سرمربی آرژانتینی انجام می شود، اعلام کرد: انتقال گابریل کالدرون و دستیارش از این باشگاه آغاز شده و بدهی ها به باشگاه پرسپولیس است. باشگاه حل و فصل شده است. برای باز شدن، پنجره نقل و انتقالات ادامه خواهد داشت. ما منتظر بودیم تا مجوزهای قانونی بگیریم اما با اقدامات بعدی این امر محقق شد. اکنون به شما اطلاع می دهم؛ انتقال پول در حال انجام است. به محض واریز تمامی مبالغ واریزی به حساب آنها، مدارک مربوطه برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات به فیفا ارسال می شود.

صدری که با شایعات عجیب مبنی بر اینکه تا زمان نهایی شدن مدیرعاملی کالدرون قصد پرداخت مطالبات کالدرون را ندارد، اکنون نیز به این موضوع پرداخت و گفت: در حال حاضر به عنوان مدیر باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران مشغول به کار هستم. حتی اگر یک روز از مسئولیتم باقی مانده باشد، آنچه را که لازم است و ممکن است برای پرسپولیس انجام می دهم، الان یک ماه از دوره سه ماهه ام باقی مانده است، هواداران آرامش دارند، برای من در وظایفی که دارم، وجود دارد. فرقی بین ساعت و ماه و سال نیست مخصوصا وقتی در مورد پرسپولیس صحبت می کنیم.

وی همچنین با اشاره به این شایعات بیان کرد: برخی از دوستان و هواداران در روزهای اخیر نسبت به مسائل حاکمیتی حساس بوده اند. امیدواریم و درخواست می کنیم با توجه به اینکه امور باشگاه به خوبی پیش می رود اجازه دهند وزارت ورزش و جوانان با صبر و حوصله بر کارها نظارت کند. با همه مشکلات ما در خدمت باشگاه و هواداران بوده و هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید