در مورد 3 موضوع با بنده عزیز صحبت کردم; باید منتظر استیناف / بدهی کالدرون باشیم، باید منتظر تایید 45000 دلار باشیم.

ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793040

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در 3 موضوع با عزیزی عاد خادم صحبت کردم و رئیس فدراسیون فوتبال گفت باید منتظر استیناف باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه دیدار گل گهر مقابل سپاهان، استقلال و پیکان را به دلیل استفاده از بازیکن غیرقانونی 3 بر صفر به سود حریف سیرجانی اعلام کرد.

در همین راستا مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس برای پیگیری پرونده اریک باگنما بازیکن گل گابن به دیدار شهاب عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال رفت.

صدری پس از دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در این دو سه روز خبری در فضای مجازی منتشر شد. امروز که باید از حقوق باشگاه و آنچه هواداران از ما انتظار دارند دفاع کنیم، خدمت شهاب عزیزی هادم رسیدم و در مورد 3 موضوع صحبت کردیم.

وی افزود: اولین موضوع مجوز حرفه ای شدن بود و عزیزی هادم بلافاصله برای فردا جلسه ای در خدمت ایشان، سعید عباسی و مصطفوی گذاشت تا تصمیم نهایی در خصوص حرفه ای شدن گرفته شود. مصاحبه ها و صحبت های برخی از دوستان جای تعجب دارد. عزیزی هادم در این موضوع جدی است و منافع ملی برای او مهمتر از هر چیزی است. وی گفت: اجازه نمی دهیم هیچ باشگاهی حق خود را از دست بدهد.

صدری تصریح کرد: دوم موضوع بحث داوران و اشتباهاتی بود که در چند هفته اخیر روند یا نتیجه مسابقات را تغییر داد. رئیس فدراسیون قول داد جلسه ای برگزار کند و شخصا این موضوع را حل کند تا این مشکلات قضایی نداشته باشیم و نتیجه را به هواداران اعلام کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: سوم موضوع رای به باشگاه گل گهر بود و فکر می کنیم بیشترین ضرر را خواهیم دید. عزیزی هادم تعجب کرد که چرا قبل از تصمیم هیأت تجدیدنظر چنین فضایی ایجاد شد و گفتند قاطعانه است و … رئیس هیأت مدیره گفت که هیأت تجدیدنظر برای این منظور است. این کمیسیون مستقل است و عزیزی هادم قول پیگیری این موضوع را داد تا حق باشگاه ضایع نشود. باید منتظر رای هیات تجدید نظر باشیم.

صدری تاکید کرد: امیدوارم آنچه درست است اتفاق بیفتد. ما باید خودمان را در زمین نشان دهیم نه با امتیازاتی که ممکن است به ما برسد. قطعا اعضای کمیسیون استیناف دل به فوتبال کشور دارند و کار درستی انجام می دهند. عزیزی هادم قول مساعدت و پیگیری در هر سه موضوع را برای درست شدن آن داد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص پرداخت کالدرون و باز شدن پنجره نقل و انتقالات گفت: این بدهی پرداخت شده است و در صورت تایید 45 هزار دلار، پنجره بلافاصله باز می شود. فکر می کنم در بازی بعدی از نظر کادرفنی از بازیکنان جدید استفاده شود. به نظر ما کار انجام شده و فقط منتظر تایید این وکیل هستیم. 95 درصد پول را تایید کرد و خدای ناکرده با توجه به اختلاف زمانی که داریم، امروز به ما تاییدیه بدهد. تمام پول پرداخت شده است و مشکلی برای پرداخت نداریم. این دیروز اتفاق افتاد، اما به هر حال ما به تایید نیاز داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید