پشت ماجرای عجیب اخراج بنده عزیز

پشت ماجرای عجیب اخراج بنده عزیز

مهرداد سراج با اشاره به نامه برخی اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال مبنی بر تشکیل جلسه و برکناری شهاب عزیزی هادم از ریاست این گروه گفت: بر اساس بند 2 ماده 34 اساسنامه، دیروز نامه ای به رئیس جمهور ارسال کردیم. اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند بر اساس مفاد اساسنامه هیات مدیره نسبت به این موضوع اقدام کنند.

وی درباره واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به این خبر و اینکه بحث برکناری رئیس فدراسیون مطرح نشده است، توضیح داد: احتمالا نامه را نخوانده است اما این نامه دستور کار دارد و مطابق قانون است. اعضای هیأت مدیره باید مفاد دستور جلسه رئیس را اعلام کنند. در این صورت برکناری رئیس توسط اعضای هیأت مدیره تأمین می شود. این اعضا به اجماع رسیدند و فکر می کنم در این جلسه می توانیم روی بیش از 6 امضا به اجماع برسیم.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال در خصوص دلایل تصمیم گیری پنج نفره هیات مدیره پاسخ داد: عزیزی هادم در مورد صورت های مالی اظهارنظر نکرده و اظهارنامه مالیاتی به موقع ارائه نشده است. این مشکلات باعث عدم شفافیت مالی در فدراسیون شده است. برخی مربیان در فوتسال، امید، جوانان و… قرارداد ندارند. دلیلش این است که تصمیمات شخصی گرفته شده است.

سراج ادامه داد: در پرونده VAR متوجه نشدیم شرکت مشکوک الهویه چگونه وارد کشور شده و چگونه خارج شده است. مشخص نیست چقدر به این شرکت پرداخت شده است. مهم ترین اتفاق می تواند حذف استقلال و پرسپولیس از مسابقات آسیایی باشد. افراد در فدراسیون تصمیم گیری می کنند و اخیرا ایمیل ها، بیانیه ها و… صادر می کنند که هیچ جایگاه قانونی ندارد.

او درباره اینکه آیا فیفا می تواند نسبت به اخراج او واکنش نشان دهد، به خبرورزشی آنلاین گفت: نه، این اتفاق نمی افتد. این اقدام مطابق اساسنامه فدراسیون بوده و فیفا این اساسنامه را تایید کرده است. این بحث عجیبی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید