ماجرای طرد شدن این پرسپولیس در سینه بنده عزیز

ماجرای طرد شدن این پرسپولیس در سینه بنده عزیز

حسین کلانی یکی از پیشکسوتان فوتبال کشور همچنان معتقد است که کارشناس فوتبال نیست و نمی تواند سمت و سمت خاصی را بپذیرد. می توانید آخرین مصاحبه عالی را در زیر بخوانید:

* عزیزی هادم دوباره با من صحبت کرد و گفت باید در کمیته فنی باشم. بلافاصله به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کردم که به دلایلی نمی توانم عضو فعال کمیته فنی باشم. سن من به من اجازه نمی دهد که عضو فعال این کمیته باشم.

* در واقع من متخصص فوتبال ملی و باشگاهی نیستم که بخواهم تحلیل جامعی از عملکرد آنها داشته باشم. این سمت باید برای کارشناسان فنی باشد نه برای من که فقط کت و شلوار دارم. از فدراسیون و ادبیات بسیار خاصی که استفاده کردند تشکر می کنم اما حضور من کمکی به فوتبال ملی نمی کند و از آنها عذرخواهی کردم.

* هرچه می گویم مربوط به اطلاعاتی است که از رسانه های معتبر دریافت می کنم و به همین دلیل قادر به قضاوت نیستم. من فقط سوال دارم که چرا مسائل ملی و باشگاهی باید سال ها باقی بماند. تاج در دوران ریاست جمهوری خود نشان داد که برای حل مشکل تلاش می کند، اما چرا کار اصلی برای پایان دادن به این مشکلات انجام نمی شود؟

* در مورد انتقاد بیژن ذوالفقار نسب به دلیل بی اطلاعی از مشکلات باشگاه پرسپولیس باید بگویم ذوالفقار نسب هم مثل من اطلاعاتش را از دیگران دریافت می کند و باید به او فرصت داد تا اطلاعاتش را درباره پرسپولیس به روز کند! من از او گلایه ندارم چون مشاور وزیر است و وزیر ورزش هم مدام می گوید باید پیگیری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید