علی کریمی نوکر نیست عزیز بنده!

علی کریمی نوکر نیست عزیز بنده!

علی کریمی که در یک رویداد تجاری شرکت کرده بود، درباره حضورش در فوتبال گفت: من همچنان با فوتبال هستم. اما درست مثل روزهایی که فوتبال حرفه ای را شروع نکردم. من همچنان مثل آن روزها طرفدار فوتبال هستم و برای همه کسانی که نماینده فوتبال ما در فوتبال ملی و باشگاهی هستند آرزوی موفقیت دارم.

جادوگر فوتبال ایران درباره حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال و فرصت تکرار این حضور گفت: قبل از ثبت نام افراد باتجربه این ماجرا به من گفتند که شرکت نکن. چون انتخاب نشدی آن روزها را باور نمی کردم. به من گفتند باید این و آن را ببندی و با اعضای مجمع موافقت کنی. کم کم فهمیدم چی بهم میگن. من اصلا این را نمی دانستم و به همین دلیل انتخاب نشدم.

شماره 8 تاریخی فوتبال ما ادامه داد: یکی از مشکلات ورزش ما نبود شایسته سالاری است. من نمی گویم لیاقت دارم و لیاقت دارم. اما او نباید در فوتبال شایسته سالار باشد. بگذارید در مورد رشته ام صحبت کنم. خیلی ها در فوتبال مستحق حکمرانی هستند. اما میزبان شدند و متاسفانه در این شرایط به خیر دنیا نزدیک هستیم.

کریمی در پایان گفت: اگر بدانم می توانم جایگاه مثمر ثمری برای فوتبال باشم، قطعا به میدان می آیم و به فوتبال ایران خدمت می کنم؛ اما اکنون که بازنشسته شده ام، در کنارم هستم و از روزهای بازنشستگی خود لذت می برم. . .

دیدگاهتان را بنویسید