اخراج عزیز نبود بنده فوتبالیست نبود / قضیه در پشت صحنه است


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809803

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: 6 نفر از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به عنوان عزیزی هادم منصوب شدند، حالا که عزیزی هادم بلافاصله آزاد شده قطعا این موضوع در پشت صحنه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن روشن در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به برکناری شهاب الدین عزیزی کارمند فدراسیون فوتبال از هیئت مدیره و انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست این فدراسیون گفت: هیئت مدیره اشتباه کرد. عزل عزیزی جای تردید است که هر 6 نفر از اعضای هیئت مدیره که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال منصوب شدند و همه به آزادی بنده عزیز رای دادند.

وی با بیان اینکه تیم ملی در آستانه جام جهانی 2022 قطر با این تغییرات می تواند تهدید به حذف از فیفا شود، افزود: و من واقعا حضور تیم ملی بانوان در بازی های آسیایی و اخراج را درک نمی کنم. عزیزی هادم.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: فیفا به طور قطع به استدلال اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که چرا عزیزی هادم برکنار شد و در صورت نبود شواهد قانع کننده امکان حذف تیم ملی از جام جهانی قطر وجود داشت، بررسی خواهد شد.


قبل از اخراج عزیزی هادم باید مردم را مطلع می کردند

روشن با بیان اینکه اعضای هیئت مدیره قبل از عزل عزیزی هادم باید دلایل برکناری رئیس فدراسیون را به مردم اطلاع می دادند، گفت: یکی از دلایلش این است که او در مبارزه با فساد مبارزه نمی کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بود رئیس فدراسیون فوتبال برکنار می شد، باید ابتدا اجازه می دادند تیم ملی به جام جهانی برود و بعد از بررسی همه جوانب رای می داد تا آینده عزیزی هادم نباشد. قاطعانه مصمم باشیم نه در آستانه جام جهانی.«فورا و بدون اطلاع مردم باید عزیزی هادم را برکنار کنند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اعضای هیات مدیره باید به این سوال پاسخ دهند که چرا عزیزی بعد از 11 ماه هادم را برای برکناری انتخاب کرد؟ وی گفت: اگر فکر می کنید عزیزی خادم فوتبال و صنعتگر نیست چرا در مجلس به او رای دادید؟

فدراسیون

روشن تصریح کرد: اولین کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال علی کریمی، ایرلو و کیومر هاشمی بودند و خبری از عزیزی هادم نبود و یک هفته مانده به جلسه انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال عزیزی تشکیل شد. هادم ناگهان با یک وعده پیروز شد.

وی افزود: یک سوال از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال دارم که چرا آن روزها که به بنده رای داده اید فکر نکردید! 11 ماه.

این پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم 6 نفر از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای عزیزی هادم تعیین شده اند، اکنون که عزیزی هادم بلافاصله آزاد شده است قطعا این موضوع در پشت صحنه است.


عزیزم بنده گفتم من فوتبالیست نیستم

ارزیابی شما از اینکه برخی از پیشکسوتان فوتبال از اقدام اعضای هیئت مدیره فدراسیون فوتبال مبنی بر عزل عزیزی به عنوان خدمتگزار شجاع و شجاع خبر می دهند، چیست؟ وی گفت: این پیشکسوتان حق دفاع از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را دارند اما کاری که مردم به دنبال آن بودند عزیزی هادم انجام داد.

وی تاکید کرد که عزیزی هادم صراحتا به من پیشکسوت پرسپولیس گفته که فوتبالیست نیستم و صنعتگر هستم و این به او جسارت می دهد.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی دوست و همکار من است و برای فوتبال زحمات زیادی می کشد اما این انتخاب اعضای هیئت مدیره از این پس باعث ایجاد تقابل هایی علیه او شده است.

روشن در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر حضور دادکان و ایرلو در فدراسیون فوتبال، نظر شما در این مورد چیست؟ وی گفت: هر دو به بزرگان فوتبال ایران نزدیک هستند و خدمات و موفقیت های زیادی داشته اند.

وی افزود: دادکان آدمی نیست که وقتی اعضای هیئت مدیره او را اخراج می کنند و چشم می گویند، سکوت کند، دادکان هم طعم سرد و گرمی را داشت، مثل ایرلو.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: معتقدم فوتبال ایران باید چند سال تعطیل شود و از همان ابتدا فوتبال را درست کنند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید