بنده عزیز در مورد مصرف اموال بیت المال جواب مردم را بدهید


ساعت: 08:49
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837070

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: جواب اهدای اموال فدراسیون و بیت المال را باید از عزیزی هادم مطالبه کرد و هر روز اسنادی مبنی بر ضربه این مرد به فدراسیون فوتبال منتشر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهتاش فریبا در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز، با اشاره به وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال و اسناد لو رفته درباره اهدا و اهدای اموال و بودجه این فدراسیون از سوی عزیزی هادم، رئیس سابق فدراسیون، گفت: روز سند نزدیک است این مرد را به فدراسیون فوتبال تحمیل کرد.

وی افزود: پولی که در زمان ریاست عزیز هادم در فدراسیون فوتبال خرج شد صرف جوایز، هزینه های اینچنینی و… شد، می شد برای استعداد یابی، زیرساخت های فوتبال، تیم های بزرگ و… هزینه کرد و جایزه هم داشت. در هر فدراسیون، اما نحوه توزیع این جوایز برای افراد مهم است.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تقسیم جایزه صعود تیم ملی جام جهانی بین مربیان، سرپرستان، بازیکنان، کادر فنی و… اشکالی ندارد اما دادن میلیاردی مردم توجیهی ندارد. جوایز خارج از قانون

فریبا گفت: عزیزی هادم باید به این سوال پاسخ دهد که چه کسی جایزه جام جهانی را داده است و چرا بهترین کسی که می تواند به این سوال پاسخ دهد عزیزی هادم است و دیگران از این سوال اطلاعی ندارند و عزیزی هادم این لیست را امضا کرده است. جوایز زیر

وی همچنین با انتقاد از اهدای جوایز غیر معقول عزیزی هادم به بستگانش خاطرنشان کرد: این جایزه که به دست پیشکسوتان فوتبال نرسید و صرف اقوام و دوستان عزیزی هادم شد و کمیسیون قضایی فدراسیون باید ورود کند و با کسانی که به صورت ناشایست جایزه گرفتند برخورد کند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید