دولت سیزدهم با یارانه دولتی دست دزدان را از بیت المال قطع کرد/ آقایان در گذشته سرمایه ملت را به جیب اموال ریختند.


ساعت: 17:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838517

آنچه در ادامه می خوانید خطبه های مفصل نماز جمعه کرج و طالقان است که مربوط به اعتلای آرانه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه، عدالت را مهمترین هدف در اصلاح یارانه ها و مردمی شدن آن دانست.

آیت الله حسینی همدانی مشکلات امروز را ناشی از بی تدبیری و سوء مدیریت دولت های گذشته دانست و افزود: آسیب های اقتصادی به درد می خورد و بعد شرایط آسانی برای کشور ایجاد می شود که خوشبختانه مردم نیز به این مشکل پی برده اند.

وی با تاکید بر اینکه نقش قوه قضائیه در برخورد با متخلفان اقتصادی و مردمی مهم است، گفت: اقتصاد مقاومتی حلال مشکلات اقتصادی کشور است و باید موانع برطرف شود.

آیت الله حسینی همدانی گفت: دولت سیزدهم علاقه ای به بازی سازی و اقدامات پوپولیستی ندارد و به دنبال اصلاح ساختار است، رسانه های بیگانه با دروغ مطالب جنجالی منتشر کرده و نمی خواهند مشکلات کشور حل شود.

وی با اشاره به اینکه آقایان که شرایط کنونی کشور اوج سیاست های غلط آنهاست به جای پاسخگویی و حرکت در مسیر دشمن، مطالبه می کنند، گفت: اقتصاد امروز نتیجه تحریم های دشمنان است.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه مردم در ایجاد جنگ داستانی و دروغ گول دسمان را نخورند، افزود: مردم با بی عدالتی، دزدی، اجاره و خوردن محصولات خاص مخالفند و آمریکا همواره سیلی ملت ایران را خورده است. “

نماینده ولی فقیه در استان البرز در خاتمه گفت: دولت تلاش می کند دست سارقان را از بیت المال کوتاه کند و یارانه را مستقیما به مردم پرداخت کند.

همچنین امام جمعه طالقان با اشاره به اینکه متاسفانه در گذشته یارانه های زیادی به جیب دلالان می رفت، در خطبه های نماز جمعه گفت: دولت قصد دارد این یارانه را مستقیماً به دست مصرف کننده برساند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به عزم آیت الله رئیسی برای حل مشکلات اقتصادی، افزود: دولت فعلی شفاف است و هیچ چیز پشت پرده ندارد و به مردم دروغ نمی گوید، بنابراین لیست مافیای خودرو را منتشر خواهد کرد.

وی گفت: مردم باید بدانند چه کسانی از مشکلات اقتصادی کشور برای پر کردن جیب و سوزاندن پتانسیل طلایی آن استفاده می کنند، آقایان با استفاده از ارز 4200 گوجه ای 18 میلیارد دلار از ثروت کشور را به جیب املاک ریخته اند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: باید مشخص شود چه کسانی در دولت گذشته مردم را در قالب سرمایه گذاری در بورس و سرمایه گذاری صدها هزار میلیاردی اموال عمومی در بیت المال فریب دادند که چگونه یک دولت می تواند این بلا را سر مردم بیاورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید