پرداخت کامل مطالبات کالدرون و انتظار برای تایید فیفا از سوی قرمزها/ هرچه زودتر با تاجیک ها قرارداد امضا شود!

ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783834

آماده سازی باشگاه پرسپولیس برای فروش بلیت مجازی;

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها گفت: یک ماه قبل از اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی در نظر داشتیم نامه ای به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال و اعلام آمادگی کنیم. تماشاگران با پروتکل در تمرینات و بازی‌های ما شرکت کنند.» با اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی نیز اعلام می‌کنیم که آمادگی کامل برای حضور هوادارانمان در ورزشگاه را داریم؛ حتی آماده فروش آنلاین بلیت هستیم.

وی افزود: در این چند روز هواداران پرسپولیس به شدت نگران بوده اند اما باید بدانند که ارسال و انتقال پول به دلیل تحریم ها زمان کمی می برد. پرسپولیس وقت تلف نکرده است اما از آنجایی که انتقال پول به حساب گابریل کالدرون کمی سخت است، منتظر باز شدن پنجره هستیم. مطالبات کالدرون به طور کامل پرداخت شده است و به محض تایید وکیل کالدرون و اطلاع فیفا، پنجره نقل و انتقالات باز خواهد شد. کادرفنی خواهان جذب دو بازیکن جدید تاجیکستانی است و پنجره نقل و انتقالات به محض باز شدن بسته خواهد شد.

وی در پایان گفت: هر بار که نامه ای از سوی فیفا به باشگاه ارسال می شود، جذب این دو بازیکن عملی خواهد بود. حتی اگر کادرفنی بازیکن دیگری بخواهد، باشگاه برای به خدمت گرفتن او آماده می شود. اعلام زمان باز شدن پنجره آنقدر اشتباه است که نمی خواهیم زمان دقیق آن را به هواداران اعلام کنیم. هواداران نگران نباشند و مطمئن باشند که به محض باز شدن پنجره نقل و انتقالات، بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید