مدیرعامل استقلال دچار مشکل شده است

پرویز برومند دروازه بان سابق استقلال درباره آخرین اتفاقات پیرامون نیمکت مربیگری تیم سابقش و البته اعتراض و تجمع هواداران مقابل ساختمان باشگاه اظهار نظر کرد:

شنیده اید که مردم به خاطر قرارداد پرسپولیس با بازیکنان جدید و قدیم مقابل باشگاه تجمع کردند؟

من کاری به این ندارم. نمی دانم پرسپولیس چه می کند یا استقلال چه نکرده است، فقط معتقدم اگر استقلال بتواند تیم فعلی اش را حفظ کند و جلو و عقب خوب را به این گروه اضافه کند، فصل بعد دوباره قهرمان خواهد شد. من شک ندارم.

اما آیا هواداران از این وعده ها راضی نیستند؟

هواداران نگران هستند که تحت تاثیر شایعات و شایعات پیرامون باشگاه قرار بگیرند، اما باید به آنها یادآوری کنم که دوباره به اتفاقات فصل گذشته و مدیرعامل باشگاه فکر کنند.

تو چی میگفتی

خواهی دید! آجرلو آنقدر باتجربه است و آنقدر طعم این قهرمانی را چشیده که به دنبال تکرار آن است. حتی شاید بخواهد در فصل جدید به سومین ستاره استقلال در آسیا تبدیل شود. آجرلو نیز مانند دیگر انسان ها خود را بیش از هر کس دیگری دوست دارد و دوست دارد موفقیت خود را در جایگاهی که امروز دارد تکرار کند. اما او در دردسر است.

مشکل چیه؟

مشکل با اینکه چه کسی را انتخاب کنید. همه می دانیم که سخت ترین کار تیمی برای مدیرعامل، استخدام مدیر است، بنابراین آجرلو در این شرایط نمی تواند عجله داشته باشد. او قطعا باید فکر کند، باید تمرکز داشته باشد و باید از بین گزینه ها بهترین فرد را انتخاب کند تا استقلالی که فصل گذشته قهرمان شد، دوباره قهرمان شود.

آیا این بدان معناست که طرفداران نگران نباشند؟

نگرانی هواداران طبیعی است. آنها حق دارند نگران فضای رسانه ای و جذب حریف باشند اما باید بدانند که مدیریت خوب آجورلو قطعا در فصل جدید آنها و استقلال را به بهترین شکل به لیگ برتر می رساند. آجرلو کاری را کرد که مدیران ناتوان قبلی که به اشتباه به استقلال آمده بودند در یک فصل انجام ندادند و نتیجه آن قهرمانی تیمی قدرتمند بود. من شخصا با یکی از کارکنان باشگاه استقلال صحبت کردم که به من گفت در روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد. انشاالله اوایل هفته آینده خبرهای خوبی به استقلالی ها می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید