8 نفر در بیمارستان بستری شدند و 81 نفر در حلیل آباد قرنطینه شدند / 73 درصد دانش آموزان و 90 درصد معلمان واکسن تاج دریافت کردند

زمان: 16:11
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778050

هاشمی گفت: تعداد بستری های مثبت در این شهر 8 مورد ، تعداد موارد قرنطینه 81 مورد بوده و 27 نفر از ابتدای سال جاری بر اثر عروق کرونر جان خود را از دست داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ، سید محمد هاشمی ، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد ، ظهر امروز در شصت و نهمین جلسه تاج شهرستان که در اتاق جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد ، اظهار داشت: تا کنون بیش از 43000 شهروند در اولین دوز 14000 نفر دریافت کردند دوز دوم واکسن تاج ، که 75 of از جمعیت هدف شهر را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه در رتبه بندی روستاهای شهرستان روستای جابوز با 84 درصد بیشترین و روستای دهنو با 65 درصد کمترین درصد استفاده از واکسن تاج را در بین روستاهای شهرستان دارند ، خاطرنشان کرد: تا 73 درصد دانش آموزان و 90 درصد معلمان واکسن تاج دریافت کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با تاکید بر اینکه همه خانه های بهداشت روستایی و مرکز یکپارچه در مرکز سلیمانی واکسینه شده اند و فرصت تزریق روزانه 3000 دوز واکسن را دارند ، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد بستری های مثبت در شهر 8. 81 است و 27 نفر از ابتدای سال جاری به دلیل بیماری عروق کرونر قلب جان خود را از دست داده اند.

ساده سازی و عادی سازی می تواند شامل هالی آباد در موج ششم باشد
ابراهیم گاسم پور فرماندار هلیل آباد در این جلسه با اشاره به اقدامات شهرستان هلیل آباد در زمینه پیشگیری و مقابله با تاج به ویژه طرح سردار شهید سلیمانی و برنامه کلی واکسیناسیون اذعان داشت: امیدواریم به اتمام برسد دامنه واکسیناسیون در شهر انجام شود.

وی با بیان اینکه ساده سازی و عادی سازی می تواند شهر را در موج ششم ویروس کرونا تحت تأثیر قرار دهد ، افزود: مردم ، اصناف و بازارها باید در پایبندی به شیوه های بهداشتی و دعوت دیگران به پیروی از پروتکل ها پیش قدم شوند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید