چهار چرخه گردشگر با ظرفیت بالایی در گردشگری وارد جزیره هارگ / هارگ شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. احسان حفیظ الله رئیس هیأت دوچرخه سواری شهرستان هارگ گفت: در این سفر پیام منانی از شهرستان بوینورد استان خراسان شمالی، محمدعلی سیروس و مریم ربیع بهشتی تهرانی به صورت گروهی از اندیمشک به استان خوزستان سفر کردند. جزیره هارگ پس از ورود به بوشهر.

حافظله افزود: از اداره میراث فرهنگی هارگ، مهندس شهرام اسلامی که بیشترین همکاری را با گروه دوچرخه های تور داشتند، کمال تشکر را داریم. وی همچنین به همراه این گروه از آثار تاریخی و گردشگری منطقه بازدید کرد. این گروه سه نفره دیروز پس از چند روز اقامت در خارگ به دلیل نبود تردد دریایی شناور در مسیر بوشهر راهی بندر گناوه شدند تا به سفر خود ادامه دهند. مقصد بعدی هرمزگان است.

1910DSC 0%20(1) خبر خاکستری

رئیس هیئت دوچرخه سواری هارگ گفت: یکی دیگر از دوچرخه سواران تور به نام محمدرضا آبادی با هماهنگی هیئت دوچرخه سواری استان بوشهر وارد جزیره شد که دیروز نیز پس از بازدید از منطقه به بندر ژنو سفر می کند.

وی گفت: چرخه گردشگری یکی از شاخه های گردشگری است که امروزه بسیار رواج دارد و به هر فردی که دوچرخه سواری می کند، سیکل گردشگری می گویند. دوچرخه های این افراد معمولا با کیف ها، کوله پشتی ها و کیف های متنوعی که در اطراف آنها آویزان شده است، بیشتر قابل تشخیص هستند.

حفیظولا افزود: دوچرخه سواران باید کارت شناسایی صادر شده از کمیته دوچرخه های تور که زیر نظر فدراسیون دوچرخه سواری است داشته باشند.

5352DSC 0%20(7) خبر خاکستری

رئیس هیئت دوچرخه سواری هارگ در پایان گفت: جزیره هارگ یکی از مهم ترین مناطق گردشگری جنوب کشور است و با داشتن فرصت های بی شمار گردشگری باید این سرمایه های ارزشمند را بشناسیم.

3087DSC 0%20(8) خبر خاکستری

958DSC 0%20(3) خبر خاکستری

3190DSC 0%20(2) خبر خاکستری

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید