به گفته کارشناسان مسابقات قهرمانی کشور در سطح بالایی برگزار شد/ با اجرای چرخه انتخابی تیم ملی می توان به آینده مبارزه امیدوار بود.

ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 1400/10/24
کد خبر: 1800374

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: طبق نظر کارشناسان مسابقات قهرمانی کشور در سطح بالایی و با شور و هیجان خاصی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی که مسابقات قهرمانی کشور گرگان را از نزدیک دنبال می کند در گفتگو با فدراسیون کشتی پس از پایان پنج وزن نخست گفت: برای مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان تمام شد و همه کارشناسان اذعان داشت این بود که در دو دهه اخیر مسابقات قهرمانی کشور با این سطح و شور برگزار نشده است.

وی افزود: فکر می کنم چرخه انتخابی تیم ملی و ایجاد مسیری برای رسیدن رزمی کاران به نایب قهرمانی تیم ملی، مسابقات را بسیار خوب و نزدیک کرد.

درستکار با اشاره به درخشش کشتی گیران جوان افزود: باید بگویم روزهای خوبی در انتظار مبارزات کشور است چرا که عملکرد تعداد زیادی از کشتی گیران جوان در این مسابقات ما را به آینده بهتر و با برنامه ریزی برای اردوها و اعزام ها امیدوار کرد. اگر تورنمنت های مختلف برگزار شود، قطعا مبارزان از نظر فنی و تربیت بدنی در سطح بالاتری قرار خواهند گرفت.

سرمربی تیم ملی گفت: با توجه به اینکه چرخه انتخابی مبارزه بر اساس عدالت است، شاهد مبارزه خوبی بودیم و شرکت کنندگان با انگیزه بالایی همراه بودند. تا زمانی که این حرکت ادامه داشته باشد به نفع کشتی ایران است.

درستکار افزود: هیچ دعوایی برای رسیدن به تیم ملی ناامیدکننده نیست و همین باعث ایجاد انگیزه در آنها می شود. یک کشتی گیر می آید و حتی ده بر صفر می بازد، اما انگیزه دارد که باز هم فرصت داشته باشد. به خصوص در این چرخه هر کشتی گیر فارغ از نامش می تواند با نشان دادن توانایی ها و توانایی های خود به نایب قهرمانی تیم ملی برسد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان درباره تصمیم کادر فنی برای وزن 57 کیلوگرم گفت: اطری به وزن نرسید و طبق قوانین از دور مسابقات حذف شد. با توجه به ملی پوش بودن مسابقات، کمیته فنی تصمیم گرفت نفر دوم این جایگاه در جدول با آقای مومنی مبارزه کند تا بهترین ها به عنوان ملی پوش انتخاب شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید