عدم برگزاری مسابقات کشتی در مسابقات قهرمانی کشور از چرخه انتخابی حذف می شود

ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793070

کشتی گیران متن چرخه انتخابی تیم ملی را قرائت کردند

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: عدم حضور در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله از مسابقات انتخابی تیم ملی، حذف از چرخه انتخابی تیم ملی محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی به مسابقات قهرمانی کشور گفت: هر کشتی گیر که قصد نایب قهرمانی تیم ملی را دارد باید در این مسابقات شرکت کند. طبق تبصره 3 چرخه انتخابی تیم ملی، «افراد معاف از این مسابقات در صورت غیبت از چرخه انتخابی حذف خواهند شد».

وی ادامه داد: بر اساس چرخه اعلام شده از سوی کادر فنی، به جز نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشور، نفر اول مجاز به حضور مستقیم در مسابقات قهرمانی آسیا و نفرات بعدی به صورت مستقیم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهند داشت. جام تختی: «کسانی که مدالی از مسابقات قهرمانی کشور کسب نکرده باشند، به مسابقات جام تهتی (اسفند) راه یافته و در صورت عدم حضور در این مسابقات از چرخه انتخابی حذف خواهند شد.

عیامی در پایان خاطرنشان کرد: متن چرخه انتخابی تیم ملی در قسمت قوانین و دستورالعمل های سایت فدراسیون کشتی درج شده است و از تمامی کشتی گیران، مربیان و کارشناسان می خواهم با تکمیل این چرخه از نحوه انتخاب خود آگاهی کامل داشته باشند. مبارزان.دقت یاد بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید