مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی کشور و بین المللی (FIS) میزبان مسابقات پیست شمشک است/ برگزاری جلسه ستاد برگزاری مسابقات


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814536

مسابقات قهرمانی کشور اسکی آلپاین و مسابقات بین المللی ماهیگیری شهری (FIS) 21 و 21 اسفندماه در پیست بین المللی شمشک برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مسابقات کشوری اسکی آلپاین در سه رده سنی نوجوانان 1، جوانان 2 و بزرگسالان و مسابقات اسکی آلپاین شهرستانی در رده سنی 16 سال به بالا، 21 و 22 اسفندماه در دو رشته بانوان. بخش ها و آقایان برگزار کردند.

روز اول مسابقه یک مسابقه مارپیچی بزرگ و روز دوم – یک مارپیچ کوچک خواهد بود.

شرکت در مسابقات فقط برای ورزشکارانی امکان پذیر است که از سوی هیات اسکی استان معرفی شده و مدارک آنها به فدراسیون ارسال شده باشد.

جلسه برگزاری جلسه ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات بین المللی شهرنشینان (فیز) آلپاین

جلسه ستاد مسابقات اسکی قهرمانی کشور و مسابقات بین المللی فوتسال آلپاین در هتل شمشک برگزار شد.

در این جلسه بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیئت اسکی استان تهران و رئیس مسابقات، علیداد ساوه شمشکی مدیر فنی مسابقات قهرمانی کشور و فیز، موسی ساوه شمم رئیس و رئیس کمیته فنی فدراسیون با حضور اردشیر ساوه شمشکی رئیس محاسبات و کرنومتر مسابقات، مصطفی میرهاشمی رئیس ورزش شمشک و دربندسر، حسین حکبازان رئیس هیئت داوران و مدیر هتل جهانگردی شمشک حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این نشست در خصوص اسکان، تغذیه و اسکان تیم های استانی از سراسر کشور در این مسابقات و همچنین جزئیات برگزاری بهینه این مسابقات برنامه ریزی و تبادل نظر کردند.

قرار است از روز جمعه تمامی اعضای اجرایی و اسکی بورد استان تهران که مسئول برگزاری مسابقات هستند در پیست مستقر شوند و روز شنبه اولین مسابقه مارپیچ برگزار می شود.

سپس در روز یکشنبه یک مسابقه مارپیچ کوچک برگزار می شود و مراسم اختتامیه بعد از ظهر یکشنبه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید