پیست شمشک به فدراسیون اسکی اهدا شد/ بازگشایی این پیست یک اتفاق مبارک اسکی است.


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808030

اسکی بازان از حمایت های ویژه وزیر ورزش قدردانی می کنند

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: با حمایت وزیر ورزش، پیست اسکی شمشک در اختیار فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی درباره بازگشایی پیست اسکی شمشک گفت: جا دارد از حمید سجادی مسئول ارشد این وزارتخانه به خاطر لطف و محبت خود به جامعه اسکی و ورزش های زمستانی تشکر کنم. در اختیار پیست اسکی شمشک فدراسیون قرار گرفت.

وی افزود: الحمدلله همکارانم پیست شمشک را گرفته اند. امیدوارم به زودی شرایط مهیا شود و این پیست به روی جامعه اسکی باز شود و رقبای ما از رده های سنی مختلف از غیر سرپوشیده تا بزرگسال بتوانند دوباره از این پیست استفاده کنند که یادآور حضور گذشته ماست. قهرمانان و خدای نکرده از این استفاده کنید. استفاده از ظرفیت برای توسعه ورزش اسکی در کشور.

وی افزود: این حمایت ویژه واقعا جای تقدیر و تشکر دارد و کاری که سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان در این مدت کوتاه برای فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی انجام داده واقعا مهم و ارزشمند است و جامعه اسکی من هستم. امیدوارم ورزشکاران ما و مجموعه های مختلف فعال از جمله مربیان داوران و همکاران ما در بخش های مختلف بتوانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند و تشکر ویژه از مردم و همچنین از جناب عالی همشهریان محترم شمشک که ما را همراهی کردند تا بتوانیم این شرایط را برای بازگشایی روزهای جدید و احیای اسکی در شمشک فراهم کنیم.

وی افزود: انشاالله بتوانیم از این ظرفیت استفاده کرده و حمایت های خوبی را از نسل های جدید اسکی بازان پرورش دهیم که در عرصه بین المللی بدرخشند و پرچم مقدس کشور را در سطح بین المللی به اهتزاز در آورند.

وی گفت: در پایان از وزیر ورزش و جوانان و همه همکارانی که در تحقق این امر کمک کردند تشکر می کنم و به نمایندگی از جامعه اسکی به ویژه مردم شریف شمشک از این حمایت و محبت تشکر و قدردانی می کنم.

سرپرست کاروان اعزامی به المپیک زمستانی پس از اعلام نتایج نمونه گیری ب تست ملی دوپینگ آلپاین حسین ساوه شمشکی نیز گفت: این سوال بسیار شرم آور و پیچیده است زیرا در کمپ اسکی در اسرع وقت از ورزشکاران تست دوپینگ گرفتیم و این آزمایش به آزمایشگاهی در شهر کلن آلمان ارسال شد. به همین دلیل ما با یک موضوع پیچیده مواجه هستیم و پس از بازگشت به تهران باید کمیسیونی با متخصصان این حوزه تشکیل دهیم. مشکل را بررسی کنید و نتیجه را به همه اطلاع دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید