این پیست رسماً در سال جدید / پیست اسکی شبانه روزی افتتاح شد

ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921774

پیست اسکی توچال در سال برفی جدید، امکانات رفاهی را به صورت شبانه روزی در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیست بین المللی اسکی توچال امروز (سه شنبه) با حضور اصحاب رسانه و روح الله امداد مدیرعامل مجموعه ورزشی تفریحی توچال رسما افتتاح شد.

این پیست امروز بازگشایی شد و هتل توچال با ظرفیت 75 نفر و 29 اتاق آماده ارائه خدمات به اسکی بازان و مسافران است. ضمناً در سال جدید این پیست در شب نیز قابل استفاده خواهد بود و پیست توچال به صورت شبانه روزی در خدمت علاقه مندان خواهد بود.

در ادامه عماد مدیرعامل مجموعه ورزشی توچال با تشریح امکانات و جزئیات این پیست خاطرنشان کرد: در پیست اسکی توچال 2 دستگاه تله کابین داریم و اسکی بازان به راحتی می توانند از بالا به پایین پیست حرکت کنند. استفاده از تله اسکی نیز رایگان است. از چند روز گذشته پس از بارندگی ها پیست را به صورت غیر رسمی راه اندازی کرده ایم. ابتدا کسانی که به تحصیل علاقه داشتند آمدند و از آن استفاده کردند.

وی افزود: پیست اسکی توچال را از امروز به طور رسمی افتتاح کردیم و بسیاری از علاقه مندان امروز برای استفاده از آن اینجا هستند. ظرفیت 1200 نفر در پیست اسکی توچال داریم و 2 تله اسکی در طول های مختلف وجود دارد. ما یک دستگاه داشتیم و سال گذشته یک دستگاه دیگر اضافه کردیم.

مدیرعامل مجموعه ورزشی توچال خاطرنشان کرد: خطی اضافه شده تا علاقه مندان بتوانند در شب نیز از امکانات استفاده کنند. کسانی که در هتل اقامت دارند می توانند از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای اقامت شبانه مانند روشنایی و خط استفاده کنند. امسال یک پیست 670 متری از خود مجموعه طراحی و ساخته شد و هم اکنون عرض مجموعه توچال افزایش یافته و شرایط بسیار خوبی برای کسانی که می خواهند اسکی کنند ایجاد شده است. این کمک می کند که حوادث ما کمتر باشد زیرا در یک منطقه گسترده پخش می شوند و اگر با هم برخورد کنند، این حوادث به حداقل می رسد.

امداد در خصوص امکانات هتل گفت: هتل 3 ستاره ریزورت یکی از مرتفع ترین هتل های کوهستانی کشور محسوب می شود و در واقع یکی از مرتفع ترین هتل های کوهستانی جهان است که شامل 30 اتاق و حدود 75 نفر است. ما ظرفیت خدمات متفاوتی داریم. ما رستوران ها، کافه ها و امکانات متنوعی داریم که علاقه مندان می توانند هم در تابستان و هم در زمستان از آن لذت ببرند، در واقع در فصل گرما چشم اندازی طبیعی برای دوستداران کوهستان داریم. در فصل زمستان که هوا سرد می شود، علاقه مندان به اسکی فرصت طلایی دارند تا بیایند و از این دنیای پر از برف استفاده کنند. در صورت خرید بلیط تله کابین بقیه امکانات رایگان بوده و نیازی به پرداخت جداگانه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید