آغاز فعالیت پیست اسکی فریدونشهر با حضور رئیس فدراسیون اسکی کشور

فرماندار فریدونشهر در اولین روز بهره برداری از این پیست در گفتگو با رئیس فدراسیون اسکی کشور با بررسی امکانات و ظرفیت های این پیست بر ضرورت کمک های فدراسیون برای توجه بیشتر به این پیست تاکید کرد. فرصت های شهر برای توسعه و معرفی ورزش های زمستانی در سطح ملی و بین المللی.

عبدالرضا اصلانی یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت عمران و عمران شهرستان فریدونشهر به عنوان پیمانکار این پیست در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص بازگشایی پیست اسکی فریدونشهر گفت: با توجه به بارش برف 60 تا 80 سانتی متری در این شهرستان در سال گذشته. هفته، شرایط این پیست اسکی برای بازگشایی مهیا شده است و از این پس پذیرای گردشگران هستم.

این پیست در اولین هفته از بازگشایی پیست اسکی فریدونشهر شاهد حضور هزاران گردشگر بود که برای لذت بردن از مناظر زمستانی و برفی به این مکان رفتند.

رئیس هیئت اسکی اصفهان نیز در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز درباره شرایط اسکی در این پیست گفت: کیفیت و کمیت برف پیست اسکی فریدونشهر با رعایت نکات ایمنی برای ورزش اسکی مناسب است.

محمود یسلیانی اظهار داشت: امسال هیئت اسکی اصفهان در نظر دارد مسابقات اسکی مختلف را در سطح استانی و کشوری و همچنین آمادگی ورزشکاران را برای حضور در میادین ملی و بین المللی برگزار کند و پیست فریدونشهر بهترین ظرفیت موجود برای این هیئت است. این برنامه ها..

پیست اسکی فریدونشهر در 200 کیلومتری غرب شهر اصفهان در شهرستان فریدونشهر واقع شده است و دارای امکاناتی از قبیل تله اسکی، پیست آموزشی، تله اسلب، بالابر آموزشی، اجاره تجهیزات اسکی، اقامتگاه، فروشگاه، پارکینگ و … می باشد.

در چند ماه اخیر منتهی به بازگشایی پیست، تلاش های قابل توجهی توسط شرکت تعاونی عمران و عمران شهرستان فریدونشهر و همچنین اتاق اصناف آن شهرستان برای راه اندازی بازارچه پیست صورت گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید