خبر خوش برای مردم فریدونشهر/ طرح توسعه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) فریدونشهر آغاز شد.


ساعت: 22:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1876493

وزیر بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی گفت: بیمارستان فریدونشهر مدتی است که مانیتورینگ سی تی را انجام می دهد که در ماه های آینده مفید بوده و دستگاه در بیمارستان نصب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهرام عین اللهی در گفت و گو با صاحب نیوز در گفت و گو با صاحب نیوز اظهار کرد: خدا را شکر در منطقه ای قرار گرفتم که عشایر خوب و مخلصی وجود دارد.

وزیر بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: هدف ما بررسی مشکلات منطقه است که برخی از آنها مستقیماً با وزارت بهداشت ارتباط دارد و بلافاصله دستورات لازم را صادر خواهم کرد. برخی از مشکلات مربوط به وزارتخانه های دیگر است که من تمام سوالات را به آنها منتقل می کنم.

وی در خصوص استخدام پرستار گفت: در حال استخدام 22 هزار پرستار هستیم که گسترش خوبی در مراکز ایجاد می کنیم و پس از آن نیاز به افزایش پرستار داریم. البته پرستارانی که در دوران تاج فداکاری های زیادی کردند 20 امتیاز کار دارند.

سخنگوی رئیس جمهور همچنین به مردم فریدونشهر خبر خوشی داد و گفت: بیمارستان مدتی است که توموگرافی کامپیوتری را رصد می کند که طی ماه های آینده موفقیت آمیز بوده و دستگاه در بیمارستان نصب می شود.

عین اللهی خاطرنشان کرد: به ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفتم طرح توسعه بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) فریدونشهر را آغاز کنید و اعتبار لازم را پرداخت کنیم.

وزیر بهداشت نیز از جام جهانی دوری کرد و گفت: برای جام جهانی کار را شروع کرده ایم. ما قصد داریم به کشور میزبان کمک کنیم. به همین منظور اخیرا دستیار ویژه خود را به قطر فرستادم و توافق خوبی حاصل شد.

وی در خصوص این توافقات گفت: مقرر شد تیم هایی به حوزه های تخصصی مانند تروما، فوریت های پزشکی و چشم پزشکی اعزام شوند. علاوه بر این، بیمارستان های خلیج فارس نیز در صورت نیاز آماده ارائه خدمات هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید