جشن بزرگ مهربانی و لبخند رسول اکرم(ص) با تجمع مردم تهران در میدان ولیعصر(عج) برگزار شد.


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903284

همزمان با هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) جشن باشکوه رسول مهربانی و تبسم در میدان ولیعصر (عج) با حضور ساکنان تهران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (علیه السلام) از ساعت 15:30 امروز (31 مهر، جمعه) با پخش سرود جمهوری اسلامی ایران در میدان ولیصر تهران آغاز شد.

در این تجمع مردمی که تصاویر شهدای قیام های اخیر از جمله شهیدان سلمان امیر احمدی، پوریا احمدی و … را در دست داشتند، شعارهای مرگ بر یاغی، آه اگر خامنه ای دستور جهاد بدهد و این همه لشکر آمدند سر دادند. به عشق رهبر» انزجار خود را از یاغی و یاغی اعلام کردند.

مسیرهای منتهی به میدان ولیعصر (عج) شاهد حضور مردم است و میدان ولیعصر (عج) نیز مملو از جمعیت است و گروه سرود جوانان در حال اجرای برنامه هستند.

شور و شوق وصف ناپذیر حاضران در این گردهمایی، جلوه ای از علاقه و محبت آنان به پیامبر گرامی اسلام (ص) است که نشان از عشق و ارادت مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارد. .) با ذات و ماهیت آنها آمیخته است.

در این جشن هیئت های مذهبی و گروه های جهادی، گروه های خدمات رسان و گروه های سرود موکب هایی با برنامه ها و رویکردهای مختلف در مسیر منتهی به میدان ولیعصر برپا کردند.

در ابتدای این مراسم با اجرای مجری این جشن، جمعیت حاضر به سمت مشهد مقدس ایستادند و به طور دسته جمعی به امام رضا (ع) سلام کردند. همچنین آهنگ «سلام فرمانده» توسط ابوذر روحی و گروه سرود جوانان اجرا شد.

حجت الاسلام مصطفی کرمی در این مراسم ضمن تبریک میلاد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: به همه افرادی که در خارج از این مرزها و حتی در داخل کشور تحرکات ایجاد می کنند می گوییم. که طبیعتاً اختلاف سلیقه وجود دارد و گاهی این تنش‌ها در یک خانواده به وجود می‌آید، اما همه سلول‌ها و اعضای یک بدن، اعضای این ایران بزرگ اسلامی هستند و جامعه را تشکیل می‌دهند. این روزها می گذرد چون روزهای سخت تری را پشت سر گذاشتیم.

این خطیب دینی با بیان اینکه به ساحل آرامش خواهیم رسید، گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند اینها آخرین نفس های دشمن در دشمنی با ما است. نشانه های امید از هر سو نمایان است و شجره طیبه انقلاب به ثمر نشسته است. ما تمام موانع سخت را پشت سر گذاشتیم و اکنون برتری ظفر مشخص است. دشمنان بدانند که این تحرکات و اغتشاشات نمی تواند مانع رسیدن این کشتی به مقصد شود.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه همه مردم ایران برای فردای بهتر و رسیدن به آرمان شهدا در کنار هم هستند، گفت: این یعنی اتحاد، همت و تلاش برای رسیدن به فردایی بهتر.


جشن پیامبر مهربانی

وی در پایان تاکید کرد: ما از یک طرف این اغتشاشات را درک می کنیم و دشمن را از آن خود نمی دانیم اما در مقابل این دشمنی که به این اتفاقات کوچک یعنی آمریکا راضی است شعار مرگ بر ما را می دهیم. آمریکا.

جمعی از مداحان اهل بیت از جمله منصور ارضی، محمود کریمی، سعید حدادیان، محمدرضا طاهری، سید مجید بنی فاطمه، محمدحسین حدادیان و حسین طاهری و … در این برنامه حضور داشتند و برای شرکت کنندگان برنامه های ویژه ای اجرا کردند و به خواندن پرداختند. ستایش می کند .

یکی از ویژگی های این جامعه حضور خانوادگی ساکنان تهران است، پدران و مادران تهرانی دست فرزندان خود را گرفته و در همه جای خیابان کریمخان که به میدان ولیعصر منتهی می شود حضور دارند.

در پایان این مراسم آسمان میدان ولیعصر نورانی شد.

در این مراسم محمود کریمی و سید مجید بنی فاطمه از مداحان اهل بیت به مداحی پیامبر (ص) و امام صادق (علیه السلام) پرداختند.

دیدگاهتان را بنویسید