ترافیک گردشگران در پیست اسکی فریدونشهر و دروغ های پخش شده توسط رسانه های فارسی زبان + فیلم

ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801922

این روزها پیست اسکی فریدونشهر مقصد اصلی گردشگری استان اصفهان است. رئیس اسکی بورد استان به گردشگران در پیست توصیه هایی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ فریدونشهر و پیست اسکی آن پایتخت گردشگری زمستانی استان اصفهان است. این جاذبه گردشگری که 20 سال از وجودش می گذرد بدون گوش مانده است.

این روزها با عقب نشینی تاج، مردم دیگر رفته رفته سفرهای تفریحی خود را که در زمان شیوع بیماری متوقف شده بود، از سر گرفتند و در استان اصفهان یکی از مهم ترین و البته شلوغ ترین مقاصد گردشگری، پیست اسکی فریدونشهر است. .

ویدئوی زیر تعداد مسافرانی را نشان می دهد که جمعه گذشته برای لذت بردن از طبیعت زمستانی و برفی این شهر که البته با بارش رحمت الهی همراه بود به فریدونشهر رفتند.

خبر خاکستری

اما رسانه های آن سوی آب که نباید از خواب زمستانی بیدار شوند و متوجه شوند مردم ایران در واقعیت های کشورشان زندگی می کنند و نه خیالاتشان، سعی کرده اند از کنترل ترافیک پلیس بیشتر به عنوان عذرخواهی برای نشر اکاذیب استفاده کنند. علیه جمهوری اسلامی

یکی از این شبکه‌ها با پخش ویدئویی که یکی از مخاطبانش ارائه کرده بود، اعلام کرد که در راستای مخالفت این شبکه با جمهوری اسلامی ایران، دولت از رفتن مردم به پیست اسکی فریدونشهر جلوگیری می‌کند و تلاش می‌کند مردم را از تفریح ​​باز دارد.

اما واقعیت این است که به دلیل ازدحام بیش از حد در محدوده پیست اسکی فریدونشهر و کمبود ظرفیت و ازدحام در آن، پلیس مجبور به تعطیلی موقت این پیست از دو جمعه گذشته شده است. او برای شبکه ضد ایرانی به فارسی تیراندازی می کند و صدها ماشین را جلوی چشمش می بیند که از پیست خارج می شوند و از قضا در این فیلم هم مشخص هستند پیست اسکی و اطراف !؟

a44572f5 9c90 4e01 8247 f34372e6b48f خبر خاکستری

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز درباره گردشگری این پیست گفت: بارش برف در چند روز اخیر طبیعت زمستانی بسیار زیبا و مطلوبی را در شهرستان فریدن شهر ایجاد کرده و محیط را برای تفریح ​​و ورزش زمستانی آماده کرده است. . ، به گردشگران و مسافران با طبیعت برفی فریدونشهر توصیه هایی می کند.

محمود جاسلیانی گفت: شرایط جوی این شهرستان بسیار ناپایدار و همراه با ورزش های باد و کولاک است، بنابراین گردشگران برای سفر به فریدونشهر باید از تجهیزات زمستانی استفاده کنند و با فاصله و سرعت مطمئن و در ترافیک رانندگی کنند و با پلیس و پلیس صبور باشند. از سبقت نگیرید که می تواند منجر به ترافیک شود.

وی از گردشگران خواست تا مراقب آلودگی محیط زیست نباشند و خاطرنشان کرد: پیپ سواری تاکنون باعث مرگ چند نفر در این شهرستان و ده ها شکستگی و حتی قطع نخاع شده است، لذا گردشگران از این تفریح ​​خودداری کنند.

عضوهیئت مدیره فدراسیون اسکی افزود: گردشگران پیست اسکی فریدونشهر می توانند در طول هفته به این جاذبه گردشگری سفر کنند تا در روزهای پنجشنبه و جمعه گرفتار شلوغی نشوند. خدمات مربوط به پیست ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ارائه می شود، از جمله آموزش و اجاره اسکی، بالابر اسکی، زیپ، اقامت و غیره. با تخفیف ویژه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید